سازمانها و شركتها با به كارگيري و پيادهسازي فناوري اطلاعات (IT) توانايي انجام بهتر و سادهتر وظايف خود را افزايش ميدهند و از اين طريق قادرند روش كار خويش را ادامه...
نقش فناوری اطلاعات در عملکرد سازمانها توان تداوم سازمان در محیط متغییر و رقابتی امروزی مستلزم به کارگیری فناوری اطلاعات در سازمان است. نقش فناوری اطلاعات در ادامه...
بازاریابی با ویدیو مارکتینگ همانطور که عنوان شد، کانتنت مارکتینگ به شکلهای مختلفی انجام میشوند و کانتنت یا محتوای تولید شده توسط شما نیز میتواند به صورت متن، ادامه...
چگونه محتوا تولید کنیم؟ بهترین و کاربردی ترین روش تولید محتوا سرمایه گذاری کردن بر روی مطالب خودتان است مثلا استفاده از متن اصلی و ترجمه ی آن، چون درک و فهم هرکسی ادامه...
10 آمار تکان مهم درباره بازاریابی محتوا (Content Marketing) روزانه بیش از 27 میلیون قطعه محتوا در وب به اشتراک گذاشته می شود. اگر این سوال همواره وجود داشت که آیا هنوز هم محتوا ادامه...
در کانتنت مارکتینگ محتوای ویدئویی تان را برای موبایل بهینه کنید بازاریابان محتوای ویدئویی بایستی ویدئوهای تبلیغاتی خود را برای اندازه نمایشگر موبایل بهینه ادامه...
پنج راه برای ارتقای کانتنت مارکتینگ اگر می خواهید در کانتنت مارکتینگ حرف اول را بزنید و از «خوب» به «فوق العاده» تبدیل شوید، باید در این عرصه به بهترین نحو بازی ادامه...
اصول ایجاد محتوا در کانتنت مارکتینگ – یک محتوا زمانی ارزشمند است که به نیاز کاربر پاسخ کاملی بدهد و در واقع مورد پسند کاربر باشد . کاربرپسند بودن محتوای یک سایت در ادامه...
اجزاء بازاریابی محتوا (Content Marketing) بازاریابی محتوا دارای اجزاء زیادی است که ذکر تمام آنها از مجال این مطلب خارج است. اما تلاش داریم تادر حدّ توان خود و حوصله شما به ادامه...
مزایای کانتنت مارکتینگ نسبت به بازاریابی سنتی بزرگترین امتیاز کانتنت مارکتینگ امکان قرار دادن فایل های صوتی و تصویری و کلیپ های ویدئویی در سایت است. در بازاریابی ادامه...
فرایند کانتنت مارکتینگ - تعیین هدف - مشخص کردن مخاطبان و نیازهای اطلاعاتی آنان - تعیین موقعیت مخاطبان - اطلاع از سایتها و شبکههایی که مخاطبان بیشترین فعالیت ادامه...