– یک محتوا زمانی ارزشمند است که به نیاز کاربر پاسخ کاملی بدهد و در واقع مورد پسند کاربر باشد . کاربرپسند بودن محتوای یک سایت در کانتنت مارکتینگ از اهمیت ویژه ای برخوردار است به گونه ای متن باید برای کاربران یک سایت نوشته شود و نه صرفا برای جلب توجه موتورهای جستجوگر ، موتور جستجوگر گوگل نیز به این مسئله که آیا محتوای شما برای کاربران سایتتان نوشته شده است و یا با استفاده از تکنیک های مختلف سعی در جلب توجه گوگل داشته اید ، در مورد سایت شما قضاوت کرده و به آن امتیاز می دهد .
– یکی دیگر از اصول مهم در کانتنت مارکتینگ این است که کاربر واقعا از محتوایی که شما در سایت خود قرار داده اید استفاده نماید .این امر باعث می شود تا کاربر با یک احساس رضایت از وب سایت شما خارج شود و مطمئنا برای بار دوم نیز از سایت شما بازدید خواهد نمود . اگر درارای سایت فروشگاهی باشید که تامین رضایت بازدیدکنندگان سایت و ایجاد حس اعتماد در آنها واقعا مهم است و یکی از فاکتورهای مهم در خرید و فروش کالا از طریق اینترنت می باشد .
-زمان، بله زمان یکی از مهم ترین پارامتر هایی است که باید برای کسب نتیجه باید به آن توجه نماییم . تاثیر پذیری تمامی کارهایی که در حوزه ی کانتنت مارکتینگ انجام داده اید و کسب نتیجه از تولید محتوا برای افزایش بازدید سایت ، افزایش مشتریان و همچنین افزایش رتبه گوگل نیازمند سپری شدن زمان است . و باید بگوییم که چه در نگارش و تولیدمحتوای یک وب سایت و چه در مشاهده ی نتایج نیاز به صرف زمان مناسب می باشد . زیرا کانتنت مارکتینگ فرآیندی است نیازمند زمان ، صبر و دقت و دانش کافی برای تحقق اهداف مدیر وب سایت .

کلمات کليدي : ، ،

نسرين رضاجو

مديرداخلي و معاون اجرايي مدرسه غيردولتي فردوسي. سابقه ٨سال فعاليت كاري

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *