فرایند کانتنت مارکتینگ
– تعیین هدف
– مشخص کردن مخاطبان و نیازهای اطلاعاتی آنان
– تعیین موقعیت مخاطبان
– اطلاع از سایت‌ها‎ و شبکه‌ها‎یی که مخاطبان بیشترین فعالیت را در آن دارند
– شناخت استعدادها
– تعیین تاکتیک‌ها‎
– زمان بندی تهیه محتوا و تقسیم بندی کارها
– اجرا و اندازه‎گیری کیفیت محتوا

ویژگی‌ها‎ی کانتنت مارکتینگ
– آموزش: آموزش و اطلاع رسانی کسب و کار خود به افراد علاقمند
– قدرت: استفاده از کانتنت مارکتینگ به منظور ایجاد کمپین‌ها‎ی بزرگ تبلیغاتی برای معرفی خود
– ماندگاری: کانتنت مارکتینگ با اطلاع داشتن از این که تصاویر چه تاثیر بزرگی بر روی ذهن مشتری دارد، به بهترین شکل ممکن از تصاویر استفاده می‎کند.ی
– کاهش ریسک: در کانتنت مارکتینگ، مشتری با استفاده از اطلاعاتی که از محتوا دریافت می‎کند، به سایت اعتماد کرده و بر اساس آن اطلاعات، تصمیم درستی را برای خرید اتخاذ می‌کند.

مجموعه ای از تاکتیک‌ها‎یی باید توسط کسب و کارها به کار گرفته شود تا تاثیر کانتنت مارکتینگ را ارتقا دهد که عبارتند از:
– وبلاگ‌ها 51%
– پخش تراکت 43%
– چاپ مجلات 42%
– ویدئوهای آموزشی 41%
– مطالعات موردی 55%
– ارسال مقاله 78%
– بهره گیری از خبرنامه 61%
– برگزاری کنفرانس‌ها‎ی مجازی 11%
– ملاقات حضوری با مشتریان 62%
– تهیه گزارش در مورد تحقیقات 23%
– استفاده از رسانه‌ها‎ی اجتماعی 79%
– ترویج محتوا در رسانه‌ها‎ی قدیمی 31%
– استفاده از کتاب‌ها‎ و مجلات دیجیتالی 15%
– استفاده از تکنولوژی‌ها‎ی گوشی‌ها‎ی همراه 50%

کلمات کليدي : ، ،

نسرين رضاجو

مديرداخلي و معاون اجرايي مدرسه غيردولتي فردوسي. سابقه ٨سال فعاليت كاري

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *