فرایند کانتنت مارکتینگ
– تعیین هدف
– مشخص کردن مخاطبان و نیازهای اطلاعاتی آنان
– تعیین موقعیت مخاطبان
– اطلاع از سایتها و شبکههایی که مخاطبان بیشترین فعالیت را در آن دارند
– شناخت استعدادها
– تعیین تاکتیکها
– زمان بندی تهیه محتوا و تقسیم بندی کارها
– اجرا و اندازهگیری کیفیت محتوا
ویژگیهای کانتنت مارکتینگ
– آموزش: آموزش و اطلاع رسانی کسب و کار خود به افراد علاقمند
– قدرت: استفاده از کانتنت مارکتینگ به منظور ایجاد کمپینهای بزرگ تبلیغاتی برای معرفی خود
– ماندگاری: کانتنت مارکتینگ با اطلاع داشتن از این که تصاویر چه تاثیر بزرگی بر روی ذهن مشتری دارد، به بهترین شکل ممکن از تصاویر استفاده میکند.ی
– کاهش ریسک: در کانتنت مارکتینگ، مشتری با استفاده از اطلاعاتی که از محتوا دریافت میکند، به سایت اعتماد کرده و بر اساس آن اطلاعات، تصمیم درستی را برای خرید اتخاذ میکند.
مجموعه ای از تاکتیکهایی باید توسط کسب و کارها به کار گرفته شود تا تاثیر کانتنت مارکتینگ را ارتقا دهد که عبارتند از:
– وبلاگها 51%
– پخش تراکت 43%
– چاپ مجلات 42%
– ویدئوهای آموزشی 41%
– مطالعات موردی 55%
– ارسال مقاله 78%
– بهره گیری از خبرنامه 61%
– برگزاری کنفرانسهای مجازی 11%
– ملاقات حضوری با مشتریان 62%
– تهیه گزارش در مورد تحقیقات 23%
– استفاده از رسانههای اجتماعی 79%
– ترویج محتوا در رسانههای قدیمی 31%
– استفاده از کتابها و مجلات دیجیتالی 15%
– استفاده از تکنولوژیهای گوشیهای همراه 50%
دیدگاهتان را بنویسید