روزانه بیش از 27 میلیون قطعه محتوا در وب به اشتراک گذاشته می شود. اگر این سوال همواره وجود داشت که آیا هنوز هم محتوا حرف اول را می زند، این آمار پاسخ به این سوال است. با این حال کانتنت مارکتینگ صنعتی است که به تازگی شکوفا شده و اغلب کسب و کار ها به دنبال آن هستند تا با به کارگیری این شیوه از بازاریابی اینترنتی نام برند خود را به نمایش بگذارند.

در این مطلب قصد داریم به 10 حقیقت تکان دهنده در مورد کانتنت مارکتینگ این استراتژ ی انقلابی بازاریابی اینترنتی که راه را برای سود بیشتر کسب وکار ها هموار می کند برای شما صاحبان کسب و کار بپردازیم:

۱. شرکت هایی که وبلاگ فعال دارند هر ماه 67% بیشتر از دیگر کسب و کار ها سرنخ تولید می کنند :

۲. به طور متوسط بازاریابانی که کانتنت مارکتینگ را انتخاب می کنند، از 12 تاکتیک مختلف استفاده می کنند

۳. 86 % از شرکت های B2C (معاملات بین شرکت و مشتری) از کانتنت مارکتینگ استفاده می کنند

۴. شرکتهای B2B (معاملات بین شرکتی) 33% از بودجه خود را صرف کانتنت مارکتینگ می کنند

۵. در کشور آمریکا شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها، از هر 10 نفر کاربر اینترنت 8 نفر را به خود اختصاص داده اند

۶. ایمیل که خود یکی از روش‌های بازریابی محتواست، محبوب ترین فرم ارتباط در فضای اینترنت است

۷. حدود 47% از بازاریابان B2B به طور منظم از LinkedIn استفاده می کنند

۸. نزدیک به 87% از شرکت های B2B برای توزیع محتوای خود از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند

۹. شرکت هایی که 15 بار در ماه محتوای وبلاگ خود را به روز می کنند، 5 برابر بیشتر از بقیه ترافیک بازدید دارند

۱۰. تنها 44% از شرکت ها کانتنت مارکتینگ خود را به تیم هایی بیرون از شرکت محول می کنند

کلمات کليدي : ، ،

نسرين رضاجو

مديرداخلي و معاون اجرايي مدرسه غيردولتي فردوسي. سابقه ٨سال فعاليت كاري

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *