بازاریابی محتوا دارای اجزاء زیادی است که ذکر تمام آنها از مجال این مطلب خارج است. حتی اگر اعلام کنیم که همه روزه به تعداد تخصصی این اجزاء اضافه میگردد چیز گزافه ای نگفته ایم. اما تلاش داریم تادر حدّ توان خود و حوصله شما به شکل خلاصه به ذکر چند نمونه از آنها بپردازیم:

– بازاریابی محتوا و محتوای تخصصی (Expert Content)
گوگل از اوایل سال 2016 مبحثی را تحت عنوان محتواهای مبتنی بر خبرگی (Expert Content) را مطرح نموده است و بر این اساس چندین استاندارد را برای محتوا در نظر گرفته است.

-بازاریابی محتوا و مبانی ادبیات و نگارش
دومین شرط بازاریابی محتوا چشم نوازی و جذب مخاطب است. به کررات در سطح اینترنت به مقالاتی ارزشمند و تخصصی در زمینه اینکه محتوا می تواند به عنوان سلطان بی چون و چرای سئو قلمداد شود (کسب اطلاعات تخصصی تر در این لینک: The Content is king) بر میخوریم اما در تمامی این مقالات تخصصی اولین شرط سلطنت این سلطان را جذابیت و چشم نوازی و توجه به زیبایی نگاری بر شمرده اند.

– بازاریابی محتوا و مدیای ارزشمند و قابل دانلود
مدیریت زمان امروز در دستان مخاطبین است نه ما ارائه کنندگان صفحات وب و اکثر این مخاطبین ترجیح میدهند که مطالب را در شرایط زمانی و مکانی و اجرایی مورد پسند خود استفاده نمایند. لذا از نظر بازاریابی محتوا امکان دانلود کردن مدیاها اولین شرط جذابیت محتواهاست. از طرفی امکان دانلود احتمال این مضوع را که این فایل در سایر فضاهای مختلف اینترنت به اشتراک گذاشته و تبلیغ مجدد وب سایت و تجارت شما باشد افزایش خواهد داد.

کلمات کليدي : ، ،

نسرين رضاجو

مديرداخلي و معاون اجرايي مدرسه غيردولتي فردوسي. سابقه ٨سال فعاليت كاري

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *