بازاریابان محتوای ویدئویی بایستی ویدئوهای تبلیغاتی خود را برای اندازه نمایشگر موبایل بهینه سازند. چرا؟ به دلیل اینکه عمودی و افقی بودن سایز تصویر، تاثیر بسزایی در تغییر قصد مردم برای خرید آن محصول یا خدمت دارد و بهتر است بدانید حالت عمودی تاثیر پایین تری در تصمیم داشتن به خرید دارد. بنابراین به خوبی باید در این مورد فکر شود که چه تعداد از مخاطبانتان از گوشی های هوشمند استفاده می کنند و چگونه باید محتوایتان را بهینه کنید.

– استفاده از لحن های مختلف در محتوای ویدئویی
برندهای معتبر کانتنت مارکتینگ بایستی با لحن های مختلفی با مخاطبان خودشان صحبت کنند. برای مثال: محتوای کمدی استفاده کنید تا مخاطبانتان با برند شما مانوس تر بشوند، محتوای دراماتیک باعث می شود جذابیت شما برای مخاطبان بیشتر شود، محتوایی که اطلاعات ارائه می دهد، باعث می شود که قصد خرید محصول در مخاطبان افزایش یابد. به بیان عامیانه، یک کت به تن همه نمی خورد.

– مدت زمانی کوتاه را برای نمایش محتوای ویدئوی تبلیغاتی که به صورت خودکار اجرا می شوند به کار ببرید.
بازاریابان محتوا بایستی از مدت زمان ۱۵ ثانیه تا ۳۰ ثانیه برای آن دسته از ویدئوهایی که در وب سایت ها به صورت خودکار اجرا می شوند، استفاده کنند، چرا که تحقیقات نشان داده است این زمان بهتر از زمان معمول ۵ ثانیه است.

– استفاده از دکمه فراخوان برای محتوای ویدئویی
چه بخواهید اسم آن ها را URL بگذارید و یا hashtag، برندها دوست دارند یک دکمه فراخوان داخل محتوای ویدئویی تبلیغاتی شان وجود داشته باشد. دکمه فراخوان قسمتی از ویدئو است که در حقیقت کاربر را تشویق می‌کند که برای کسب اطلاعات بیشتر وارد URL متصل به آن شود. این نوع دکمه باعث افزایش قصد خرید می شود.

– استفاده از لوگوهای بزرگ تر در محتوای ویدئویی
لوگوهای کوچک باعث می شوند که کاربران موبایل که در نمایشگرهای کوچک ویدئوی شما را می بینند، زیاد به آن توجه نکنند. نکته مهمی است که لوگوها بزرگ و قابل دیدن باشند، زیرا باعث بهبود شاخص های کیفیت کانتنت مارکتینگ می شوند.

– برند هرجا و هرزمان برای محتوای ویدئویی
زمانی که بازاریابان محتوای ویدئویی از تصویر یا اظهارات شفاهی درباره برندشان استفاده می کنند، باید در هرجایی از ویدئو این معرفی را داشته باشند. شاخص های کلیدی برند تنها به وسیله معرفی «ابتدا، اواسط و انتها»ی آن بهبود نمی یابد و ما باید در تمامی لحظات ویدئو به روش های مختلف به کاربر برند کانتنت مارکتینگ خود را معرفی کنیم.

در مجموع، استفاده از یوتیوب، فیسبوک، توییتر و اینستاگرام را برای انتشار محتوای ویدئویی خود متوقف نکنید. بر طبق داده های به دست آمده از Tubular Labs، این ها ۴ منبع اصلی ویدئوی ۳۶۵ روز اخیر هستند. اما، برندها و شرکت های مختلف باید نگاه تازه ای به Verizon’s که حاصل یکپارچه سازی AOL و Yahoo! است، برای ۳۶۵ روز آینده داشته باشند، زیرا اتفاقات جالبی در آن خواهد افتاد.

کلمات کليدي : ، ،

نسرين رضاجو

مديرداخلي و معاون اجرايي مدرسه غيردولتي فردوسي. سابقه ٨سال فعاليت كاري

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *