بهترین و کاربردی ترین روش تولید محتوا سرمایه گذاری کردن بر روی مطالب خودتان است مثلا استفاده از متن اصلی و ترجمه ی آن، چون درک و فهم هرکسی در این زمینه متفاوت است بنابراین افراد مختلف می‌توانند ترجمه های گوناگونی را ارائه کنند بنابراین مطالب شما می‌تواند ترجمه ی متن اصلی توسط خودتان یا موسسه‌های ترجمه‌ی متون باشد.

قطعا اگر متن ارائه شده ی شما در رابطه با زمینه‌ی کاریتان باشد و شما تجربه هایی در این زمینه داشته باشید میتوانید با استفاده از تصاویر مربوط به صنعت خودتان متن هایی را از دل همین عکس ها بدست بیاورید که به زبان خودتان است و آن‌ها را ارئه دهید بنابراین میتوانید نفر اول این مطلب در رنکینک گوگل هم باشید.

نکته ی بسیار مهم در این زمینه تحقیق و مطالعه در زمینه ی محتوایی است که میخواهید در سایتتان ارائه کنید ارائه ی یک مطلب موثق و مناسب باعث می شود تا زمانی که یک کاربر وارد سایت شما می‌شود جذب مطالب شما شده و دوباره به سایت شما بازگردد در واقع اطمینان بین مطالب شما و کاربر به وجود می اید.

در این بین نقش کلمات کلیدی بسیار مهم است شما به عنوان فردی که قصد تولید محتوا دارید باید بدانید که کلمات کلیدی چیست و چگونه باید مورد استفاده قرار گیرد چون یکی از روش های موتور های جستجو برای جستجوی مطالب چک کردن مطالب کلمات کلیدی است.باید توجه داشته باشد که کلمات کلیدی کلماتی هستند که در رابطه با موضوع کاریتان می باشند مثلا کسی که متخصص تعمیر کامپیوتر است باید کلمه ی کلیدی در همین ارتباط در مطلب خود بگذارد. استفاده ی زیاد از حد از این کلمات کلیدی باعث کاهش رتبه می شود.

طبیعتا بروز رسانی و قرار دادن مطالب جدید به صورت پیوسته و متوالی یکی از کارهایی است که یک تولیدکننده ی محتوا باید آن را رعایت کند چون قرار دادن مطلب بروز شده باعث می شود موتورهای جستجو که همیشه در صدد بدست آوردن مطالب بروز شده هستند شما را انتخاب کنند از طرفی وقتی کاربر متوجه می شود که سایت شما زود به زود بروز می شود دوست دارد که دوباره به سایت شما سر بزند.

همچنین شما نیز می توانید به وسیله ی تولید محتوای مناسب ترافیک بازدید سایت خود را افزایش دهید مثلا یکی از این روش ها قرار دادن اخبار روز است چون اگر اولین سایتی باشد که این خبر را منتشر میکنید بی شک سایت های دیگر به شما لینک میدهند و این امر علاوه بر افزایش تجربه ی تولید محتوا ترافیک شما رانیز افزایش می دهد اما فراموش نکنید که قرار دادن این اخبار در زمان خاص خود مثلا اخبار مربوط به بازی های جام جهانی باعث افزایش رنکینک سایت شما نیز می شود.

بهتر است برای نوشتن مطالب خود از کلمات و جملات ترغیب کننده استفاده کنید مثلا ده روش طراحی سایت یا ده روش بازاریابی اینترنتی و غیره …

در انتهای این مطالب به موضوع ساده اما بسیار مهمی اشاره می کنیم و ان تفاوت کپی کردن و ویرایش کردن است:

ویرایش یک متن به معنای بازنگری و اصلاح و یا حتی تغییر بخشی از قسمت هاست، بنابراین شما باید متن اصلی را بخوانید و چیزی که متوجه میشود را به عنوان متن مورد نظر در سایت خودتان قرار دهید که ویرایش کردن متنی که خودتان قبلا نوشته و تنظیم کرده اید کار ساده ای است

کپی کردن یک متن به این معناست که شما با یکسری تغییرات ساده مثل تغییر فعل ها و یا پیدا کردن جملات هم خانواده سعی در تغییر متن و ارائه آن در سایت خودتان را داشته باشید. هرچند خیلی کم اثر اما با این وجود نیز این کار یکی از روش های تولید محتواست.

کلمات کليدي : ، ،

نسرين رضاجو

مديرداخلي و معاون اجرايي مدرسه غيردولتي فردوسي. سابقه ٨سال فعاليت كاري

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *