همانطور که عنوان شد، کانتنت مارکتینگ به شکل‌های مختلفی انجام می‌شوند و کانتنت یا محتوای تولید شده توسط شما نیز می‌تواند به صورت متن، تصویر، ویدئو یا ترکیبی از همه این موارد باشد.
افزایش بازاریابی ویدیویی درسال ۲۰۱۴ مورد پژوهش قرار گرفت و همان زمان بود که مشخص شد بازاریابی ویدیویی در حال افزایش است بیش از ۷۰ درصد بازاریابی ها در سال ۲۰۱۶ با استفاده از این روش قدرتمند صورت گرفت و تا ۸۲ درصد این روش با موفقیت انجام شد و بعد از تحقیق مشخص شد که ۶۳ درصد هنوز میخواهند که این مسیر را ادامه دهند.

هدف های مهم این بازاریابی عبارتند از: ایجاد تعهد در مشتری ، آگاه سازی درمورد نشان تجاری ،آگاه سازی در مورد نشان تجاری

بازاریابی ویدیویی با چه هدفی دنبال می شود؟
اینکه شما دارای اسمال بیزنس یا کسب و کار وسیع هستید زیاد فرقی نمی کند. بازاریابی ویدیویی بخاطر محبوبیت زیاد و اینکه در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند بسیار قوی هستند.مخاطبان شما به هرحال تصاویر ویدیو شمارا میبینند و باهم به اشتراک می گذارند.

از شبکه های اجتماعی در کسب و کارتان غافل نشوید زیرا تاثیر بسیار قوی را داراهستند، مردم زمان بسیاری را در شبکه های اجتماعی می گذرانند و با توجه به طولانی تر شدن مدت زمان آپلود ویدیو در شبکه ای مانند اینستاگرام، باید در نظر بگیرید که تا چه حد می‌توانید از این مدیاها استفاده کنید.. با جای دادن این روش از بازاریابی در کسب کارتان،کاربرانتان نسبت به شما تعهد پیدا می کنند.. دیدن یک موضوع همیشه موثرتر از خواندن است. افراد همیشه علاقمند هستند با اشخاص واقعی و احساسات واقعی برخورد داشته باشند.

عوامل موفقیت در این استراتژی
هر مطلبی در ویدیوی خود قرار بدهید. به ارزش برند تجاری شما کمک خواهد کرد و شما رشد خواهید کرد.چه این ویدیو ها سرگرمی و فان باشد و چه آموزشی خیلی می تواند به بهبود برند شما کمک کند و باید ویدیوی شما خلاقانه باشد و سلیقه مخاطبان را در نظر بگیرید تا از اقبال بالاتری برخوردار باشد.

هر استراتژی و روش بازاریابی که بتواند احساسات مخاطب را برانگیزد بسیار اثر قدرتمندی خواهد داشت. زمانی که احساسات مردم برانگیخته شود، آن‌ها ویدیوی موردنظر را صدها بار به اشتراک می‌گذارند و نقد و بحث زیادی درمورد آن ایجاد خواهد شد. ویدیوهای خوب و احساسی برای این منظور عالی هستند که نقش خوبی در ساخت نشان تجاری محصول مورد‌نظر ایفا کردند.

ویدیو های آموزنده ویدیو های خوب و قابل اطمینانی هستند.
‌‌

کلمات کليدي : ، ،

نسرين رضاجو

مديرداخلي و معاون اجرايي مدرسه غيردولتي فردوسي. سابقه ٨سال فعاليت كاري

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *