تبلیغات ترانزیت نوعی از تبلیغات محیطی هستند که روی وسائل نقلیه مانند اتوبوس، تاکسی، مترو، قطار مسافربری، قطار سریعالسیر و کشتی و همچنین در فرودگاه و دیگر ادامه...
تعدادی از خلاقانهترین نمونههای تبلیغات، خارج از خانه هستند. تبلیغات محیطی، رسانهای تبلیغاتی است که برای تقویت پیامی که توسط دیگر رسانههای تبلیغاتی ادامه...
بستری که مشاهدات ما در آن صورت میگیرند نیز در تأثیرپذیری ما نقش عمدهای دارد. تبلیغات ترغیب کننده میتوانند نشانگر انواع رویدادها و دارای اهداف گوناگونی باشند. ادامه...
مغز ما این خاصیت را دارد که اطلاعات جدید را با اطلاعات قدیمی مقایسه کند و میان آنها ارتباط برقرار نماید. پس جای تعجب نیست که بیشتر ادراکات و تصمیمات ما بنابر ادامه...
معانی پلی ارتباطی میان عوامل عینی و انتزاعی هستند. هر پیام حاوی دو بخش جداگانه است، صورتی ظاهری و مفهومی عمقی و درونی که اشاره بر چیز خاصی دارد. توانایی برقراری ادامه...
جلب توجه و حواس مخاطب از سنگ بناهای اصلی تبلیغات ترغیب کننده است. برای اینکه بدانید چه نوع از ارتباطات بصری ذهن مخاطب هدف را به سمت اعتقاد و پذیرش برند و محصولتان ادامه...
به نام خداوند یگانه سلام و روز بخير خدمت دوستان و سروران بزرگوار. بسیار مفتخریم که ساعاتی را در کنار شما عزیزان سپری می کنیم. امروز با بحث « نکاتی که برای طراحی ادامه...
با سلام. سروران بزرگوار، از این که تا این لحظه با ما همراه بوده اید از شما سپاس گزاریم و ساعات خوشی را برای شما آرزو می کنیم. امید که مطالب مورد استفاده شما عزیزان ادامه...
تغییر سریع بازار، تکنولوژی، روند رکود اقتصادی، رقبا و کوتاهشدن چرخهی عمر محصول سبب شده است کار مدیر بازاریابی سخت و سختتر شود. دیگر آن زمان که هر شرکتی کالای ادامه...
بهجای تمرکز روی بازاری وسیع، روی یک بازار هدف خاص تمرکز کنید. خیلی از بازاریابها نگاه طمعکارانهای روی بازار هدف دارند. آنها سعی میکنند سهم بازار بیشتری ادامه...