جلب توجه و حواس مخاطب از سنگ بناهای اصلی تبلیغات ترغیب کننده است. برای اینکه بدانید چه نوع از ارتباطات بصری ذهن مخاطب هدف را به سمت اعتقاد و پذیرش برند و محصولتان میبرد، باید انگیزهها و ارزشهای او را بهدقت بشناسید و بررسی کنید. باید تبلیغات ترغیب کننده را بشناسید و راه به کار بردن آنها را بهخوبی بدانید.
دانستن ارتباطات بصری و اجرای آن بهطور ترغیبکننده برای مخاطب، امری بسیار پیچیده است. با این وجود چطور در صنعت طراحی شاهد حضور گستردهی طراحان و گرافیستهای مختلف هستیم؟ گرچه بسیاری از تبلیغات گرافیکی برای مخاطبین جذاب هستند و برای انتقال پیام موردنظر جلب توجه لازم را میکنند، اما با این وجود شناخت مفهوم در پسزمینهی طراحی برای طراحان باسابقه و تازهکار همواره ضرورت دارد. با ما همراه باشید تا درادامه بیشتر به این موضوع بپردازیم.
دیدگاهتان را بنویسید