بازاریابی و تبلیغات

۱۱ نکته برای این که مدیر بازاریابی موفقی شوید – ۷. نمونه‌ی آزمایشی را فراموش نکنید

۱۱ نکته برای این که مدیر بازاریابی موفقی شوید – ۷. نمونه‌ی آزمایشی را فراموش نکنید

گاهی اعتماد‌به‌نفس کاذب کار دست شرکت‌ها می‌دهد. حتی اگر جذاب‌ترین برندها را هم داشته باشیم، اگر کالا را بدون نسخه‌ی آزمایشی روانه‌ی بازار کنیم، ممکن است شکست ادامه...

۱۱ نکته برای این که مدیر بازاریابی موفقی شوید – ۶. کاری کنید پیام‌های برندتان مختصر‌ و مفید باشد

۱۱ نکته برای این که مدیر بازاریابی موفقی شوید – ۶. کاری کنید پیام‌های برندتان مختصر‌ و مفید باشد

کالای شما قاعدتا فایده‌ای به مخاطب می‌رساند. برای مثال، راحتی او را بیشتر می‌کند، خدمات را سریع‌تر می‌کند، هزینه‌ها را پایین می‌آورد و غیره. بنابراین خیلی مهم ادامه...

۱۱ نکته برای این که مدیر بازاریابی موفقی شوید – ۵. تنها روی رقابت در صنعت خودتان تمرکز نکنید

۱۱ نکته برای این که مدیر بازاریابی موفقی شوید – ۵. تنها روی رقابت در صنعت خودتان تمرکز نکنید

با توسعه‌ی تکنولوژی، شرایط به‌گونه‌ای شده است که ممکن است در صنعتی غیر از صنعت خودتان هم رقیب داشته باشید! مثلا رقیب اصلی دوربین‌های عکاسی، موبایل‌هایی هستند که ادامه...

۱۱ نکته برای این که مدیر بازاریابی موفقی شوید – ۴. قدرت انجام دادن چند کار همزمان را داشته باشید

۱۱ نکته برای این که مدیر بازاریابی موفقی شوید – ۴. قدرت انجام دادن چند کار همزمان را داشته باشید

برخلاف مهارت‌های دیگر، مدیر بازاریابی باید مهارت این را داشته باشد که به‌طور همزمان روی چند کار تمرکز کند و آنها را به سرانجام برساند. مدیر بازاریابی باید هم ادامه...

۱۱ نکته برای این که مدیر بازاریابی موفقی شوید – ۳. پرشور باشید و ایده‌پردازی کنید

۱۱ نکته برای این که مدیر بازاریابی موفقی شوید – ۳. پرشور باشید و ایده‌پردازی کنید

اصولا ایده‌ی اولیه‌ی کالاهای جدید از بخش بازاریابی می‌آید و بعد به مدیران ارشد منتقل می‌شود. درصورتی‌که مدیریت با ایده موافقت کند، به بخش فنی منتقل می‌شود تا ادامه...

۱۱ نکته برای این که مدیر بازاریابی موفقی شوید – ۱. بفهمید در ذهن مصرف‌کننده چه می‌گذرد

۱۱ نکته برای این که مدیر بازاریابی موفقی شوید – ۱. بفهمید در ذهن مصرف‌کننده چه می‌گذرد

توسعه‌ی برند یا برندهای شرکت، یکی از اصلی‌ترین وظایف مدیر بازاریابی است. توسعه‌ی برند به توسعه‌ی محصول کمک می‌کند تا نیاز یا مشکل مصرف‌کننده را تشخیص بدهد. مدیر ادامه...