گاهی اعتمادبهنفس کاذب کار دست شرکتها میدهد. حتی اگر جذابترین برندها را هم داشته باشیم، اگر کالا را بدون نسخهی آزمایشی روانهی بازار کنیم، ممکن است شکست ادامه...
کالای شما قاعدتا فایدهای به مخاطب میرساند. برای مثال، راحتی او را بیشتر میکند، خدمات را سریعتر میکند، هزینهها را پایین میآورد و غیره. بنابراین خیلی مهم ادامه...
با توسعهی تکنولوژی، شرایط بهگونهای شده است که ممکن است در صنعتی غیر از صنعت خودتان هم رقیب داشته باشید! مثلا رقیب اصلی دوربینهای عکاسی، موبایلهایی هستند که ادامه...
برخلاف مهارتهای دیگر، مدیر بازاریابی باید مهارت این را داشته باشد که بهطور همزمان روی چند کار تمرکز کند و آنها را به سرانجام برساند. مدیر بازاریابی باید هم ادامه...
اصولا ایدهی اولیهی کالاهای جدید از بخش بازاریابی میآید و بعد به مدیران ارشد منتقل میشود. درصورتیکه مدیریت با ایده موافقت کند، به بخش فنی منتقل میشود تا ادامه...
مدت زیادی است که در سلسلهمراتب سازمانی، جایگاه مدیر بازاریابی بالاتر از تیم فروش قرار میگیرد، تیم بازاریابی درگیر فرایند خرده فروشی نمیشود بلکه این کار، جزو ادامه...
توسعهی برند یا برندهای شرکت، یکی از اصلیترین وظایف مدیر بازاریابی است. توسعهی برند به توسعهی محصول کمک میکند تا نیاز یا مشکل مصرفکننده را تشخیص بدهد. مدیر ادامه...
این جمله که «خودِ کالا مهم نیست، مهم این است که آن را چطور بفروشید»، در دنیای امروزی که دربارهی بیشترِ کالاها بازار رقابتی وجود دارد و خریدار میتواند کالای ادامه...
به نام خداوند یگانه سلام و روز بخير خدمت دوستان و سروران بزرگوار. بسیار مفتخریم که ساعاتی را در کنار شما عزیزان سپری می کنیم. امروز با بحث۱۱ نکته برای این که مدیر ادامه...
با سلام. سروران بزرگوار، از این که تا این لحظه با ما همراه بوده اید از شما سپاس گزاریم و ساعات خوشی را برای شما آرزو می کنیم. امید که مطالب مورد استفاده شما عزیزان ادامه...