تعدادی از خلاقانه‌ترین نمونه‌های تبلیغات، خارج از خانه‌ هستند. تبلیغات محیطی، رسانه‌‌‌ای تبلیغاتی‌ است که برای تقویت پیامی که توسط دیگر رسانه‌های تبلیغاتی مانند تلویزیون یا مجله به گوش مردم می‌رسد، به‌کار می‌رود. چیزی که متصدیان تبلیغات معمولا نادیده می‌گیرند، قابلیت ایجاد جلب توجه است و تبلیغات محیطی به این دلیل که قابلیت دریافت فهم موضوع را برای مخاطبان زیادی دارند، این امکان را فراهم می‌کنند که پیام تبلیغاتی بیشتر از یک بار، توجه تعداد بسیاری از مخاطبان را جلب کند. در این نوشته قصد داریم با انواع تبلیغات محیطی آشنا شویم.

بیلبوردها به صورت سنتی، در حوزه‌‌ی کشوری عمل می‌کنند و معمولا در اندازه‌های استاندارد وجود دارند و از اصول سیستم اندازه‌‌ی مشخصی بر مبنای دامنه‌‌ی دید مخاطب پیروی می‌کنند. آنها نیز مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، می‌توانند در سطح ملی و برای پوشش دادن بازار توده‌ای خریداری شوند. با این حال، ممکن است برنامه‌های تبلیغاتی محلی نیز وجود داشته باشند که منطقه‌‌ی جغرافیایی، جمعیتی یا دسته‌ی خاصی از افراد را مخاطب قرار دهند. بیلبوردها، تأثیر خلاقانه و نمایشی خاصی دارند، آگاهی مخاطبان را افزایش می‌دهند، سریع قابل دسترسی هستند و در مقایسه با دیگر انواع تبلیغات با هزینه‌‌ی کمتر مخاطبان بیشتری را جذب می‌کنند.

شما به هیچ عنوان نمی‌توانید بیلبورد رو به‌ روی‌تان را نادیده بگیرید و تنها راه خلاص شدن از شر آن، رانندگی با چشم بسته است.

 

کلمات کليدي : ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *