قبلا مدیران بازاریابی عادت داشتند از طریق رسانههای جمعی یا بهطور فیزیکی (تبلیغات بنری و …) با بازار هدف در ارتباط باشند. اما امروزه اینترنت، وبسایت و رسانههای اجتماعی (اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر، تلگرام و …) بهسرعت رشد کردهاند و پویایی تبلیغات و بازاریابی را تغییر دادهاند.
هیچ مدیر بازاریابی نمیتواند قدرت تکنولوژیهای جدید مثل موبایل و اپلیکیشنهای آن را نادیده بگیرد. این ابزارها کمک میکنند راحتتر به مخاطبان جوان دسترسی داشته باشیم. لازم نیست از مسائل فنی این تکنولوژیها سر در بیاوریم، تنها کافی است مثل یک جوان فعال، در شناخت و استفاده از این ابزارها در جهت انتقال پیام خود به بازار هدف استفاده کنیم.
دیدگاهتان را بنویسید