کتاب شامل سه بخش است:در بخش اول به صورت خیلی مختصر عوامل شکل دهنده یک طرح بازاریابی و نحوه ی تهیه و تدوین آنها توضیح داده شده است.در بخش دوم، مثالی با توجه به محتویات ادامه...
ساخت و تقویت شخصیت برند به تبلیغکنندگان کمک میکند برند را در رقابت متمایز کنند. در زمانی که بسیاری از برندها از نظر تکنولوژی در شرایط مساوی یا نزدیک به هم قرار ادامه...
باید دربارهی اولویتهای ارزشیِ بخش اصلیِ بازارِ هدف تحقیق کرد و در ساخت شخصیت برند از آن سود برد.مفهوم شخصیت برند، ترکیبی است از هسته و پوستهی محصولات؛ یعنی هویت ادامه...
برانگیختگی، خلوص، سرسختی، شایستگی و دلفریبی. مصرفکنندگان به احتمال زیاد از برندی خرید میکنند که شخصیت مشابهی با خودشان داشته باشد. مثالهایی از خصیصههای هر ادامه...
شخصیت برند درست مانند شخصیت آدمهای واقعی فراتر از ویژگیهای دموگرافیک است. مردم به طور معمول میتوانند خصوصیات یکدیگر را با صدها صفت شخصیتی توصیف کنند. بنابراین ادامه...
برندسازی تنها محدود به دنیای واقعی نیست؛ بلکه شامل دنیای مجازی و به خصوص بازاریابی رسانههای اجتماعی نیز میشود. برند شما به مصرفکنندگانی که در فضای رسانههای ادامه...
شخصیت برند (Brand Personality) مجموعه ویژگیهای انسانیای است که به یک نام تجاری نسبت داده میشود. شخصیت برند آن چیزی است که مصرفکنندگان میتوانند با آن ارتباط برقرار ادامه...
به نام خداوند یگانه به نام خداوند یگانهسلام و روز بخير خدمت دوستان و سروران بزرگوار. بسیار مفتخریم که ساعاتی را در کنار شما عزیزان سپری می کنیم.امروز 1مرداد ماه ادامه...
تحقیقات بازاریابی از فرآیندهای بنیادین در هر کسبوکار محسوب میشود. اگر در زمینه بازاریابی در هر صنعتی فعال هستید، مطالعه در زمینه تحقیقات بازار و مخصوصاً کتاب ادامه...
برای اینکه تبلیغتان میان باقی محتوای سایت برجسته شود، بهتر است آن را با محتوای بصری کوتاه و/یا تصاویر، کمی بیارایید. هنگام انجام این کار مراقب باشید که محتوا و ادامه...
کاربران معمولا به نوشتههایی مانند «رایگان»، «فروشی»، «فقط امروز» و غیره جذب میشوند. نوشتههای اغواکنندهای که از عنوان تبلیغ پشتیبانی میکند، بهکار برید. ادامه...
عناوین قوی میتوانند بهسرعت، علاقه کاربر را به خود جلب کنند. مثلا اگر میخواهید وسایل مورد نیاز حیوانات خانگی را بفروشید، صرفا نوشتن «اینجا را ببینید!» ادامه...