بیلبوردهای تبلیغاتی افتضاحی وجود دارند که با شماره تلفنهای مختلف و آدرسهای اینترنتی پر شدهاند. با اطمینان میتوان گفت ۹۹٫۹ درصد از افرادی که این بیلبوردها را ادامه...
بیشتر وقتها هدف بیلبوردهای تبلیغاتی رانندهها، موتورسوارها، دوچرخهسوارها یا عابران پیاده است (به این دلیل است که شما تنها چند ثانیه زمان دارید که پیامتان را ادامه...
۱. شش کلمه یا کمتر ایدهآل است فرض کنید شما هنگام خواندن بیلبورد تبلیغاتی در حال حرکت هستید، دراینصورت زمان زیادی برای نگاهکردن به بیلبورد ندارید. شش ثانیه ادامه...
به نام خداوند یگانه سلام و روز بخير خدمت دوستان و سروران بزرگوار. بسیار مفتخریم که ساعاتی را در کنار شما عزیزان سپری می کنیم.اامروز 22مرداد ماه1401 شمسی در خدمت شما ادامه...
با مطالعه و بررسی موضوعات مطرح شده در کتاب الفبای بازاریابی شبکهای اثر زیگ زیگلار و جان پاتریک هیز، شما به زودی متوجه خواهید شد که هیچ مانعی بین شما و برپایی یک ادامه...
اگر به طراحی وبسایت این دو برند توجه کنید، متوجه خواهید شد که در طراحی وب نیز این تفاوت میان پپسی و کوکا دیده میشود. برای مثال وبسایت پپسی طراحی نوینی دارد و به ادامه...
رقابت میان این دو برند همواره مطرح بوده است. اما این بحث چند سالی است که با اعلام برتری کوکاکولا کمحاشیهتر شده است. کوکاکولا هم در شبکههای اجتماعی و هم از نظر ادامه...
۳. مسترکارت در مقابل ویزا امتیاز و رتبهی مسترکارت از تمام برندهایی که در این مقاله نام بردهایم یا نام خواهیم برد، مطلوبتر است. علت این جایگاه مناسب چیست؟ ادامه...
در هر حال فضای رقابتی سالم، علیرغم منفعترسانی به کل بازار و شرکتهایی که در آن نقش ایفا میکنند، برندهای مشخص نیز خواهد داشت. در ادامه به مقایسهی چند رقیب ادامه...
تبلیغات و بازاریابی حول محصول یا برندی خاص، باعث رشد رقابت برای تمام ذینفعان درگیر میشود. اما سازوکار رقابت کردن بسیار پیچیده و ظریف است. مثلا برند فندر که ادامه...
هر روز بهتر از دیروز… «به سلامت خانوادهی شما میاندیشد»… آیا این شعارها آشنا نیستند؟ حتما شما هم نمونهای از شعارهای تبلیغاتی را بدون اینکه خیلی به ذهن خودتان ادامه...
به نام خداوند یگانه سلام و روز بخير خدمت دوستان و سروران بزرگوار. بسیار مفتخریم که ساعاتی را در کنار شما عزیزان سپری می کنیم امروز 8مرداد ماه یک هزار و سیصدونود و نه ادامه...