عناوین قوی می‌توانند به‌سرعت، علاقه کاربر را به خود جلب کنند. مثلا اگر می‌خواهید وسایل مورد نیاز حیوانات خانگی را بفروشید، صرفا نوشتن «اینجا را ببینید!» به‌اندازه «وسایل ویژه حیوانات خانگی» مؤثر نیست. با به‌کار بردن عناوین جذاب و کوتاه، نظر کاربران را به خود جلب کنید. با استفاده از اندازه قلم و رنگی متفاوت از باقی تبلیغ، می‌توانید به‌خوبی روی عنوان تبلیغ‌تان تأکید کنید.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *