بازاریابی و تبلیغات

۵. هدفگیری مجدد (Retargeting)

۵. هدفگیری مجدد (Retargeting)

تا به حال شده محصولی را در وب‌سایتی ببینید و خرید هم نکنید، اما بعد همین‌طور که در اینترنت می‌چرخید، آن را دوباره در وب‌سایت‌های مختلف ببینید؟ چند بار شده قصد ادامه...

۴. واقعیت افزوده

۴. واقعیت افزوده

واقعیت افزوده (Augmented Reality) یکی از ابتکاری‌ترین شکل‌های تبلیغات آنلاین تا به امروز است که دنیای دیجیتال را با دنیای حقیقی ادغام می‌کند و تجربه‌ای رقم می‌زند که حتی ادامه...

۳. تبلیغات همسان

۳. تبلیغات همسان

تبلیغات همسان (Native Advertising) نوعی از تبلیغات آنلاین است که همچون تبلیغات ربایشی به‌خاطر رابطهٔ مصرف‌کنندهٔ دیجیتالی جدید با برندها ایجاد شده است. تبلیغات همسان ادامه...