کتاب بازاریابی نوگرا | بازاریابی و بازارسازی از جمله عوامل مهمی است که میتواند به فروش یک کالا و محصول و یا فروش خدمات مختلف کمک کند. برندها و تجارتها از بازاریابی ادامه...
برنامهریزی و بودجهبندی کارآمدارزیابی برند به کارآمدترشدن فرآیندهای برنامهریزی و بودجهبندی کمک میکند. این کار به کنار هم قراردادنِ تفکرات کمک کرده و ادامه...
ارزیابی برند درحالحاضر نیز به رسمیت شناخته شده و بهعنوان اقدامی درنظرگرفته میشود که به مدیریت استراتژیک برند (strategic brand management) کمک میکند. ولی ارزیابی برند ادامه...
حوزهی ارزیابی برند همچنان درحال تکامل است، ولی بهدلیل سردرگمی ایجاد شده توسط رویکردهای مختلف ارزیابی برند و اینکه چرا یک «عدد ارزیابی واحد» دیگر معیاری مفید و ادامه...
تجزیهوتحلیل مالیدر مرحلهی نخست، درآمدهای بهدست آمده از داراییهای نامشهود مرتبط با هریک از برندها یا کل سبد برند (brand portfolio، تمام برندهایی که توسط یک سازمان ادامه...
ارزیابی برند حوزهای شامل ۳ عنصر اصلیِ رویکردها، مدلها و ارائهدهندگان است. این عناصر با یکدیگر تعامل دارند و همکاری میکنند. اصطلاح «رویکرد»، برای تعریف ادامه...
ارزیابی برند، حوزهای در برندسازی است که از ناسازگاریها و اختلافنظرها آسیب زیادی دیده است. هر سال نشریات معتبر جهانی، رتبهبندی برندهای برتر جهان را براساس ادامه...
به نام خداوند یگانه سلام و روز بخير خدمت دوستان و سروران بزرگوار. بسیار مفتخریم که ساعاتی را در کنار شما عزیزان سپری می کنیم.امروز 4تیرماه 1401شمسی در خدمت شما هستیم ادامه...
اگر میخواهید در زمینه استراتژی بازاریابی نگاه عمیقتری داشته باشید، کتاب استراتژیهای بازاریابی منتشر شده توسط دفتر پژوهشهای فرهنگی گزینه مناسبی است. این ادامه...
تا به حال شده محصولی را در وبسایتی ببینید و خرید هم نکنید، اما بعد همینطور که در اینترنت میچرخید، آن را دوباره در وبسایتهای مختلف ببینید؟ چند بار شده قصد ادامه...
واقعیت افزوده (Augmented Reality) یکی از ابتکاریترین شکلهای تبلیغات آنلاین تا به امروز است که دنیای دیجیتال را با دنیای حقیقی ادغام میکند و تجربهای رقم میزند که حتی ادامه...
تبلیغات همسان (Native Advertising) نوعی از تبلیغات آنلاین است که همچون تبلیغات ربایشی بهخاطر رابطهٔ مصرفکنندهٔ دیجیتالی جدید با برندها ایجاد شده است. تبلیغات همسان ادامه...