بازاریابی و تبلیغات

کتاب هفته –  بازاریابی (خلاصه درس و تستهای طبقه بندی شده براساس کتاب اصول بازاریابی کاتلر، [گری آرمسترانگ])

کتاب هفته – بازاریابی (خلاصه درس و تستهای طبقه بندی شده براساس کتاب اصول بازاریابی کاتلر، [گری آرمسترانگ])

بازاریابی (خلاصه درس و تستهای طبقه بندی شده براساس کتاب اصول بازاریابی کاتلر، ) عنوان کتابی است از داور ونوس که در 544 صفحه و توسط انتشارات مهربان در سال 1392 به چاپ ادامه...

۷. میراث و زادگاه

۷. میراث و زادگاه

برند‌ها می‌توانند به‌خاطر ارتباط‌شان با کشور مبدأ، از هم متمایز شوند. بسیاری از برند‌های بریتانیایی به‌خاطر جذابیت کلاسیک‌شان شناخته می‌شوند. برند‌های ادامه...