کتاب شامل سه بخش است:
در بخش اول به صورت خیلی مختصر عوامل شکل دهنده یک طرح بازاریابی و نحوه ی تهیه و تدوین آنها توضیح داده شده است.
در بخش دوم، مثالی با توجه به محتویات بخش اول کتاب ارائه شده است. و در نهایت در بخش سوم؛ کاربرگ هایی ( برای عملیاتی نمودن فرآیند تدوین طرح بازاریابی ) ارائه گردیده که به کمک آنها می توان به شکل ساده تری یک طرح بازاریابی خوب را تدوین نمود.

این کتاب راهنمایی کاربردی برای کارشناسان، مدیران و سرمایه گذاران و … از مفاهیم حوزه بازاریابی است.

مرجع: مهکامه – کریمی علویجه

منبع : https://mehrabanshop.ir/

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *