تحقیقات بازاریابی از فرآیندهای بنیادین در هر کسبوکار محسوب میشود. اگر در زمینه بازاریابی در هر صنعتی فعال هستید، مطالعه در زمینه تحقیقات بازار و مخصوصاً کتاب ادامه...
۶. سابقه استفاده از برندتان را ثبت کنیداگر لوگو، فونتها، رنگها و… را در برند خود تغییر دادهاید و برندبوک جدیدی خلق کردهاید، باید تغییرات جدید را همهجا ادامه...
خلق برندبوکی که هم برای اعضای سازمانتان جذاب و کاربردی باشد و هم برای مشتریان چالشی بزرگ است. اما نکاتی طلایی وجود دارند که با استفاده از آنها میتوانید ادامه...
مندرجات برندبوک از صنعتی به صنعت دیگر و از شرکتی کوچک به شرکتی بزرگ متفاوت است. عناصر مهم و مشترک برندبوکها از این قرارند: ۱. معرفی برندداستان برند شما و تاریخچه ادامه...
برندبوکها حجمهای متنوعی دارند: از یک صفحه تا دهها صفحه. میزان محتوای برندبوک به پیچیدگی کسب و کار، تعداد عناصر بصری و اقلام بازاریابی تولیدی بستگی دارد.مثلا ادامه...
اگر یک کسب و کار کوچک دارید، ممکن است تصور کنید برندبوک آنقدرها هم مهم نیست؛ اما همه برندها برای کسب اطمینان از یکپارچگی عناصر بصری خود به راهنمای سبک نیاز ادامه...
برندبوک چیست؟ برندبوک که راهبرد برند یا راهنمای سبک نیز خوانده میشود، مجموعه قواعدیست که سازوکار عملکرد برند شما، مؤلفههای اصلی آن و اهداف اصلیاش را ادامه...
به نام خداوند یگانه سلام و روز بخير خدمت دوستان و سروران بزرگوار. بسیار مفتخریم که ساعاتی را در کنار شما عزیزان سپری می کنیم.امروز 29 مرداد ماه 1401 شمسی در خدمت شما ادامه...
معرفی کوتاه: کتاب حاضر به بررسی نقش رسانههای اجتماعی در بازاریابی کالا و خدمات در اینترنت میپردازد. در ویرایش هفتم کتاب، مدلهای کسب و کار جدیدی از قبیل تجارت ادامه...
ایدههای خلاقانه برای تبلیغات روی بیلبورد پیاده کنید. یک بیلبورد ساده استاندارد است، اما چندان تأثیرگذار نیست. بیلبورد شما میتواند سه بعدی باشد، بخشهای ادامه...
اجارهی بیلبورد تبلیغاتی ارزان نیستند، اما اگر فقط یک بیلبورد داشته باشید نمیتوانید تأثیر چندانی بگذارید. بیلبوردها ابزارهای مهمی برای تبلیغات هستند، اما به ادامه...
یک بیلبورد تبلیغاتی اگر جذاب نباشد، موردتوجه قرار نمیگیرد. بیلبوردی که هوشمندانه طراحی شده باشد، توجهها را به خود جلب میکند و تأثیر پایداری روی افراد ادامه...