در بازاریابی ربایشی هدف آن است تا بهجای اینکه شما بهدنبال مشتریان باشید، تمرکز خود را روی افزایش کیفیت رسانهها، کانالها و محتوای خود کنید تا مشتریان در ادامه...
نمیتوان انکار کرد که هر روزه محتوای ویدئویی بیشتر و بیشتری را در شبکههای اجتماعی دنبال میکنیم. ۴۵ درصد از کاربران اینترنت در سراسر جهان، بیش از یک ساعت در هفته ادامه...
اگر کسبوکاری را اداره میکنید یا در آژانسهای تبلیغاتی مشغول به کار هستید، حتما پیدا کردن بهترین راههای تبلیغات، بهخصوص در بخش تبلیغات آنلاین ذهنتان را ادامه...
به نام خداوند یگانه سلام و روز بخير خدمت دوستان و سروران بزرگوار. بسیار مفتخریم که ساعاتی را در کنار شما عزیزان سپری می کنیم. امروز 28خرداد ماه 1401شمسی در خدمت ادامه...
نام: هارپر رید (Harper Reed)سازمان: Modest -(یا همان PayPal کنونی)منبع انگیزهبخشی: دسترسی همگانی؛ ایجاد فرصت برای همه مردم.یکی از دلایلی که من را برای فروش شرکتم به PayPal ترغیب ادامه...
درباره کتاب چه چیزی باعث می شود بازاریابی محتوا کار کند؟این سوال خوبی است. و باور کنید یا نکنید، جوابی هم برایش وجود دارد.ما در رسانه Copyblogger یک عبارت داریم که ادامه...
پس از آنکه مناسبترین نوع معماری برند را برای شرکت تعیین کردید، باید سیستمی بصری برای معرفی و حمایت از آن ایجاد کنید. بهعنوان مثال، اگر در حال توسعهی ساختار ادامه...
بیشترین هزینهی بازاریابی برای معماری برند اصلی صرف میشود، زیرا مزایای حاصل از آن به همهی زیربرندها تعلق میگیرد. از بین سه نوع معماری که توضیح دادیم، خانهی ادامه...
معماری برند نشان میدهد چگونه برند اصلی و زیربرندهای آن به یکدیگر وابستهاند و از یکدیگر پشتیبانی میکنند. بنابراین پیش از آنکه تعیین کنید یک برند به برندهای دیگر ادامه...
پس از آشنایی با انواع معماری برند، ابتدا باید ببینید کدامیک از این شیوهها برای برندتان مناسبتر است. برای انتخابی هوشمندانه، ابتدا باید از نیازهای برند خود ادامه...
معماری برند انواع مختلفی دارد. سه نوع از محبوبترین آنها، خانهی برندی (Branded House)، خانهی برندها (House of Brands) و معماری برند ترکیبی (Hybrid Architecture) هستند. بسته به نوع برند و ادامه...
معماری برند یکی از ابزارهای استراتژیک و مهم برند است که رابطهی بین برند مادر (parent brand) و زیربرندهای خانوادهی آن را تعریف و بررسی میکند. وظیفهی برند مادر، تأیید ادامه...