چه چیزی باعث می شود بازاریابی محتوا کار کند؟

این سوال خوبی است. و باور کنید یا نکنید، جوابی هم برایش وجود دارد.

ما در رسانه Copyblogger یک عبارت داریم که می‌گوید: «قوانین صلاحیت‌دار شدن».

ارائه خودتان به‌عنوان یک فرد دارای صلاحیت در رشته و موضوع خود، یک روش عالی برای ساخت بسیار سریع‌تر هر کسب‌و‌کاری است.

  • این کار به جای آنکه شما را وادار کند دورنماها را شکار و نابود کنید، آن‌ها را به کسب‌و‌کار شما اضافه می‌کند؛
  • این کار دورنماها را به جای آنکه از یک گام به گام دیگر منتقل کند، آن‌ها را درگیر می‌کند؛
  • و وقتی دورنماها به نوع محصول یا خدمات شما نیاز دارند، باعث می‌شود به سراغ منبع بروید.

اما اصلا صلاحیت از کجا می‌آید؟

در مورد فرهنگ اینترنت، می‌توان از نمونه‌ای مثل پرز هیلتون (یا پاریس هیلتون) استفاده کرد. پرز یک فرد دارای صلاحیت نیست، لااقل در این مورد که ما داریم صحبت می‌کنیم. او (و پاریس) جلب‌توجه کردند. او گروه مخاطب بزرگی دارد. او کلی ترافیک به دست آورد.

اما هیچکس واقعا توصیه پرز را …خب…در مورد هیچ‌چیز نمی‌خواهد.

اپرا وینفری (چه خوشتان بیاد چه نیاد) یک فرد دارای صلاحیت است، مارتا استوارت هم همینطور، و ریچارد بنسون و دالای لاما.

صلاحیت آن‌ها از این حقیقت می‌آید که آن‌ها زندگی مردم را به‌نوعی با ارائه توصیه و مشورت بهبود می‌بخشند.

نویسنده: Brian Clark

منبع : http://sell.haviweb.ir/product

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *