نام: هارپر رید (Harper Reed)
سازمان: Modest -(یا همان PayPal کنونی)
منبع انگیزه‌بخشی: دسترسی همگانی؛ ایجاد فرصت برای همه مردم.

یکی از دلایلی که من را برای فروش شرکتم به PayPal ترغیب کرد، این نکته بود: PayPal سال‌هاست که توانسته است امکان دسترسی همه افراد به کارهایی را فراهم کند که فقط شرکت‌های بزرگ و دارای منابع و ثروت می‌توانند انجام‌شان دهند. وقتی می‌شنوم که مدیر عامل ما در این‌باره صحبت می‌کند، از حرف‌هایش انگیزه می‌گیرم؛ چراکه او معتقد است که بخش عمدۀ کار در PayPal همان نکته است.

۲. سخت کار کردن در همه سازمان

نام: شِی هوانگ (Chieh Huang)
سازمان: Boxed
منبع انگیزه‌بخشی: افرادی که در بخش‌های اجرایی شرکت، کارهای بسیار دشواری انجام می‌دهند.

زندگی من در Boxed از این نقطه شروع شد که دیدم مدیرعامل هم جعبه‌ها را بسته‌بندی می‌کرد. افراد بسیاری هستند که روی ما حساب می‌کنند و مطمئن هستند ما تصمیم درست را می‌گیریم. این چیزی است که به من انگیزه می‌بخشد.

۳. افراد پرشور

نام: دیوید پرکینز (David Perkins)
سازمان: High West Distillery
منبع انگیزه‌بخشی: ارتباط با افراد پرشور. شور آنها به من نیز سرایت می‌کند و نکته مهم این است که این افراد از همه اقشار جامعه هستند نه فقط افراد معروف.

خاطرم هست که در تابستانی در یک انبار مشغول به کار بسته‌بندی بودم. هیچ شغلی خسته‌کننده‌تر از این نیست. من در آنجا شیفته فردی بودم که بسیار باهوش بود و می‌توانستم مکالمات دل‌نشینی با او داشته باشم. کار او رانندگی لیفتراک بود و همیشه این کار را با لبخندی بر لب انجام می‌داد. او به من می‌گفت سعی کن در هر جایگاهی که هستی، بهترین کار را انجام دهی. او با شوقی که در کارش داشت، به همه افراد احساس خوبی منتقل می‌کرد و باعث شد تا همین امروز همواره هنگام تعاملات کاری با دیگران به یاد او باشم.

۴. بازخورد مشتری

نام: هایدی زک (Heidi Zak)
سازمان: ThirdLove
منبع انگیزه‌بخشی: من فکر می‌کنم آن چیزی که بیش از همه به من انگیزه می‌بخشد، مشتریانم هستند.

من همیشه زمانی را برای خواندن بازخورد و مکالمات مشتریان اختصاص می‌دهم. خواندن نظرات مثبت بسیار لذت‌بخش است و من همیشه سعی می‌کنم از نظرات سازنده و انتقاد ها برای بهبود استفاده کنم. من براساس صحبت‌های مشتریانم تصمیم می‌گیرم که تغییر ایجاد کنم و محصولات را مطابق با خواسته‌های آنها تولید کنم.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *