به نام خداوند یگانه سلام و روز بخير خدمت دوستان و سروران بزرگوار. بسیار مفتخریم که ساعاتی را در کنار شما عزیزان سپری می کنیم.امروز21 خرداد ماه 1401 شمسی در خدمت شما ادامه...
جنگ بازاریابی نوشته آل ریس و جک تروت، کتابی است که در آن بهترین تاکتیکهای دفاعی چریکی و همچنین جدیدترین قوانین تجاری، آموزش داده شدهاست. آل ریس در این کتاب، ادامه...
تبلیغات همسان میتواند گزینههای مشتریپسند بیشتری فراهم کند. در واقع این تبلیغات با اطلاعات آموزندهای که در اختیار مشتریان خود قرار میدهد، میتواند آنها را ادامه...
بنابر بررسی محققان آزمایشگاههای رسانهای آیپیجی ۳۲درصد احتمال دارد که مشتریها، اطلاعات محصولی را که از طریق تبلیغات همسان، معرفی شدهاند با دیگران به ادامه...
تبلیغات همسان جلوی بیحوصلگی و کسل شدن بازدیدکنندهها را میگیرد. مخاطبان وبسایتها همیشه از دیدن تبلیغات، کلافه و بیحوصله میشوند. آنها پس از مدتی دیگر به ادامه...
صاحبان محصولات و خدمات باید از محبوبیت روبهرشد تبلیغات همسان و مقدار اثرگذاری آن در جذب مشتری کاملا واقف باشند تا بتوانند با بهرهگیری از این نوع تبلیغ در کنار ادامه...
اهمیت تبلیغات همسان بهعنوان بخشی از تبلیغات آنلاین، زمانی خود را نشان میدهد که توجه نسل هزاره را به خود جلب میکند. این نسل در واقع افرادی هستند که از بدو ادامه...
این روزها تعداد تبلیغات همسان (Native ads)، به سرعت در حال رشد است. بسیاری از تبلیغدهندگان، محصولات و خدمات خود را به کمک تبلیغات همسان، معرفی میکنند. حتی شرکتهای ادامه...
به نام خداوند یگانه سلام و روز بخير خدمت دوستان و سروران بزرگوار. بسیار مفتخریم که ساعاتی را در کنار شما عزیزان سپری می کنیم.امروز 7 خرداد ماه 1401 شمسی در خدمت شما ادامه...
اگر علاقهمند به مباحث بازیسازی و گیمیفیکیشن هستید، توصیه میکنیم کتاب بازی پردازی در بازاریابی را مطالعه کنید. در این کتاب بازی پردازی بهعنوان یک روش برای ادامه...
امید نیکنام در کتاب 7 مرحله برای ایجاد استراتژی بازاریابی محتوا، دلایل نیاز به برنامهریزی برای بازاریابی محتوا و تمام گامهایی که برای تولید چنین طرح و ادامه...
به نام خداوند یگانهسلام و روز بخير خدمت دوستان و سروران بزرگوار. بسیار مفتخریم که ساعاتی را در کنار شما عزیزان سپری می کنیم.امروز 31 اردی بهشت 1401 شمسی در خدمت شما ادامه...