تبلیغات محیطی گاهی با محدودیت‌هایی نیز مواجه هستند:

  • تأثیر تبلیغات محیطی را نمی‌توان به راحتی اندازه‌گیری کرد.
  • تبلیغات محیطی به تنهایی مناسب نیستند، بلکه باید در کنار دیگر رسانه‌ها و با هدف تکمیل آنها به‌ کار گرفته شوند.
  • با اینکه تبلیغات محیطی توجه مردم را جلب می‌کنند و در خاطره‌شان می‌مانند، اما نمی‌توان مطمئن بود که آنها را به اقدام نیز وادار کنند یا خیر.
  • تبلیغات محیطی، رسانه‌ای لحظه‌ای است و در بهترین حالت فقط ۲ تا ۳ ثانیه از وقت مصرف‌کننده را می‌گیرد. پس پیام آن باید کوتاه باشد تا در این مدت کوتاه بگنجد. در خیلی از موارد، هم پیام و هم مخاطب در حال حرکت هستند.
  • این تبلیغات ممکن است منجر به حواس‌پرتی افراد در هنگام رانندگی شود. از آنجا که بیلبوردها معمولا قصد جلب توجه رانندگان را دارند، معمولا بزرگ هستند و تصاویری از افراد معروف روی آنها قرار دارد. در نتیجه، این موارد باعث حواس‌پرتی رانندگان و تصادفات رانندگی می‌شوند.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *