این روزها تعداد تبلیغات همسان (Native ads)، به سرعت در حال رشد است. بسیاری از تبلیغدهندگان، محصولات و خدمات خود را به کمک تبلیغات همسان، معرفی میکنند. حتی شرکتهای رسانهای قدیمی مانند شرکت فوربز (Forbes)، تقریبا ۳۰ درصد از درآمد خود را با استفاده از این روش، کسب میکند. بررسیهای انجام گرفته نشان میدهد در سال ۲۰۱۸، ۶۰ درصد تبلیغات دیجیتالی، از نوع همسان بوده و این نوع تبلیغ، به سرعت بخش بزرگی از صنعت تبلیغات را از آن خود کرده است.
در ادامه به اهمیت این نوع از تبلیغات و مزایا آن میپردازیم با ما همراه باشید.
دیدگاهتان را بنویسید