بیلبوردهای تبلیغاتی افتضاحی وجود دارند که با شماره تلفنهای مختلف و آدرسهای اینترنتی پر شدهاند. با اطمینان میتوان گفت ۹۹٫۹ درصد از افرادی که این بیلبوردها را میخوانند تماس نخواهند گرفت و به صفحههای اینترنتی مراجعه نخواهند کرد. بیلبوردهای تبلیغاتی رسانههای تبلیغاتی درجهی دوم هستند، به این معنی که برای ساختن برند و حمایت از کمپینهای تبلیغاتی مناسب هستند و نمیتوانند تحولات خیلی بزرگ ایجاد کنند. اگر میخواهید تأثیر بیشتری روی جامعهی هدفتان بگذارید، از تبلیغات چاپی، تبلیغات در تلویزیون، رادیو، آگهی، سایتهای اینترنتی و تبلیغات ایمیلی مستقیم استفاده کنید. بیلبوردهای تبلیغاتی تنها برای رساندن پیامهای کوتاه مناسب هستند.
باوجود این اگر آدرس پایگاه اینترنتی یا شمارهی تلفن شما در تیتر قرار دارد و دلیل قانعکنندهای برای آن وجود دارد، میتوان برای این قانون استثنا قائل شد.
دیدگاهتان را بنویسید