اگر کسب‌وکاری دارید ممکن است به استفاده از انواع تبلیغات ازجمله تبلیغات فیسبوکی، تبلیغ در گوگل، تلگرام، لینکدین و … فکر کرده باشید. شاید هم یکسری کمپین‌های چریکی طراحی کرده‌اید یا تبلیغات تلویزیونی و رادیویی را هم امتحان کرده‌اید. اما اگر در این بین تبلیغات در اینستاگرام را از قلم انداخته‌اید، ممکن است فرصت بزرگی را از دست داده باشید؛ اگر هم هنوز برنامه‌ی تبلیغات‌تان را کامل نکرده‌اید، بهتر است تبلیغات در اینستاگرام را به‌عنوان یک گزینه‌ با نرخ بازگشت سرمایه‌‌ بالا درنظر بگیرید.

 

 

شاید فکر کنید اینستاگرام یک محیط جوان‌پسند با تعداد کاربرهای محدود است که نمی‌توان نتیجه‌ی دلخواه را از آن کسب کرد. باید بگوییم که سخت در اشتباهید! براساس گزارش‌های استاتیستا، امروزه اینستاگرام حدود ۸۰۰ میلیون کاربر فعال دارد و این روند از سال ۲۰۱۳ تا به امروز رشد چشمگیری داشته است. همین موضوع سبب شده است که اینستاگرام به محیطی با پتانسیل بالا برای اجرای انواع تبلیغات تبدیل شود.

تبلیغات در اینستاگرام اصولی دارد که بدون درنظرگرفتن آنها ممکن است به‌راحتی بودجه تبلیغاتی خود را از دست بدهید، بدون آنکه به نتایج موردنظر خود دست پیدا کنید.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *