تبلیغات همسان می‌تواند گزینه‌های مشتری‌پسند بیشتری فراهم کند. در واقع این تبلیغات با اطلاعات آموزنده‌ای که در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، می‌تواند آنها را مدت زمان بیشتری در کنار خود نگه دارد. همین موضوع باعث می‌شود، مشتری به پیشنهادهای بیشتری که به وسیله تبلیغ‌دهنده ارائه می‌شود، توجه کند. از طرفی تبلیغات همسان مانند تبلیغات دیگر آزاردهنده نیست.

تبلیغات مزاحم معمولا باعث دردسر کاربران می‌شوند و کسی تمایلی به دیدن آنها ندارد و هنگام مواجه شدن با این نوع تبلیغ،‌ به سرعت آن را می‌بندند. اما تبلیغات همسان با ارائه محتواهای جذاب و آموزنده نه‌تنها می‌توانند مشتریان را به‌راحتی به سمت خود جذب کنند، بلکه کاری می‌کنند که آنها در آینده باز هم به محتواهای وب‌سایت‌شان مراجعه کنند.

برگرفته از : سایت چطور دات کام

 

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *