تبلیغات محیطی فواید زیادی دارد که میتوان موارد زیر را از جمله این فواید بیان کرد:
- انعطافپذیری مکانی: تبلیغات محیطی میتوانند در بزرگراهها، نزدیک فروشگاهها و هر جا که قانون اجازه دهد، نصب شوند. همچنین سطوح محلی، استانی و کشوری را پوشش دهند.
- قابلیت ایجاد آگاهی: تبلیغات محیطی به خاطر تأثیری که دارند (ساده بودن پیام)، میتوانند آگاهی زیادی در بین مخاطبان ایجاد کنند.
- رسیدن به مخاطب: نه تنها مردم نمیتوانند آنها را خاموش کرده یا دور بیندازند، بلکه به دفعات در معرض دید قرار میگیرند و در نتیجه بارها دیده میشوند.
- دسترسی به مخاطب هدف: از آنجایی که بیلبوردها میتوانند در مکانهایی نصب شوند که خود شرکتها یا آژانسهای تبلیغاتی انتخاب میکنند، آسانتر میتوانندجامعه هدف تبلیغ را مورد خطاب قرار دهند. به عنوان مثال اگر جامعه هدف برای محصولی، کشاورزان یا مردمی باشند که در روستا زندگی میکنند، میتوان در مسیرهایی که به آن روستای خاص منتهی میشوند یا در خود آن روستا، بیلبوردهایی نصب کرد.
دیدگاهتان را بنویسید