این کتاب را یکی از کتاب های جذاب عرصه بازاریابی در قرن حاضر می توان دانست که نگاهی نوین به بازارهای نوظهور جهان همچون اقتصاد دات کام ها دارد. نشریه نیویورک تایمز، این کتاب را یکی از پر فروش ترین کتاب ها در عرصه مارکتینگ می داند.

نویسنده کتاب، دکتر مارتين ليندستروم، عناصــر علمی را با هنر بازاريابی تركيب كرده و معجونی جادويی برای مخاطبان خود آماده كرده است. او در اين كتاب نشان می دهد، هرآنچه ما به آن فكر می كنيم و انجام می دهيم روی ديگران تأثير جدی و پايدار مي گذارد.

نكته جالب تر اين است كه نويسنده نشان داده، می توان اين سيگنال های پايدار را مشاهده كرد. آنچه او مطرح می كند كمی ترسناک اما واقعی است و به همين خاطر مخاطبان زيادی دارد.

او در دیباچه کتاب می نویسد: چقدر درباره چیزی که می خریم اطلاعات داریم؟ چه چیزهایی به طور مستقیم روی تصمیم ما در دنیای پیام مدار امروز، تاثیر می گذارد؟

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *