یکی دیگر از باورهای اشتباه در تبلیغات گوگل ادوردز، شایعات مرتبط با هرینهی آن است. بسیاری معتقدند که تبلیغات در گوگل ادوردز، بهنوعی ریختن پول خود به سطل زباله ادامه...
اغلب صاحبان کسبوکار، هنگام راهاندازی یک کمپین تبلیغات گوگل، تصور میکنند که در حال تبلیغات به شیوهی سنتی یا برونگرا هستند، اما گوگل ادوردز کمی متفاوت ادامه...
این نخستین دلیل و از بزرگترین باورهای اشتباه در تبلیغات گوگل ادوردز است. به یاد داشته باشید که گوگل یک شرکت تجاری معروف است و تقریباً، هر کسی میتواند با کمی جستجو ادامه...
همانطور که عنوان شد Google AdWords سرویس آنلاین تبلیغاتی است که به بازاریابان اجازه می دهد تا برای رقابت تجاری، تبلیغات خود را در نتایج جستجوی گوگل نمایش ادامه...
برای بهینه سازی وب سایت نباید یک موضوع و یا چندین کلمه کلیدی را در چندین صفحه به کار برد. به بیان روشنتر، شباهت چندین صفحه، رتبه وب سایت را تنزل میدهد. همچنین سایت به ادامه...
تصاویری که در وب سایت بارگذاری میشوند باید از ویژگی Alt و Name برخوردار باشند. اگر چه این دو مورد صورت نگیرد، هیچ مشکلی برای وب سایت رخ نمی دهد اما وجود آن میتواند به ادامه...
اما اگر شما یک محتوا کپی شده در زبان انگلیسی داشته باشید و سپس آن را با استفاده از ترجمه گر، گوگل ، به صورت اتوماتیک به زبان های دیگر ترجمه کرده باشید ، شما اسپمر ادامه...
در محتوای خود سعی کنید از تصاویر ، رسانه تصویری و حتی فلش نیز استفاده کنید ، این کار ها باعث جذب کاربران می شود ، یکی از راه های جذب مخاطبان این است که کاربران خود را ادامه...
محتوای تکراری، محتوایی است که همه یا بخشی زیادی از آن در آدرس سایتهای مختلف (URL) تکرار شده باشد. در صورت پیدا شدن محتوای تکراری گوگل فکر می کند که محتوا بی ارزش است. ادامه...
عبارت «کانتنت مارکتینگ» به بازاریابی اینترنتی اشاره دارد که در آن محتوا نقش اول را ایفا میکند. کانتنت مارکتینگ موجبات جذب کاربر به سایت شده و در نهایت فروش محصول، ادامه...
هوش مصنوعی از راه رسیده است و باید بتوانیم رزومه های مان را قوی تر کنیم امروزه, محققان هوش مصنوعی می توانند انبوهی از داده های مصرف اینترنت را استخراج کنند در گذشته, ادامه...