حتما شما هم تا به حال پیش خود فکر کرده اید که چگونه می توان یک مقاله خوب و با کیفیت ایجاد کرد ؟ اینکار در حالی که می تواند به راحتی هر چه تمام تر باشد ، به همان اندازه می تواند سخت و زمان بر نیز باشد.در این پست شما را با نکاتی آشنا خواهیم ساخت که می توانید مقاله های بسیار خوب و پر بازدیدی را ایجاد نمائید.

– خوب بنویسد و منظم باشید :
منظور از اینکه خوب بنویسد این است که سعی کنید اشتباهات تایپی و یا ساختار املائی و نگارشی غلطی نداشته باشید ، کاربران از غلط املائی زیادی کمی خسته خواهند شد ، در صورتی که زمان کافی ندارید هر روز یک مقاله با ساختار املائی و نگارشی درست و هم چنین مورد پسند کاربران ایجاد نمائید ، سعی کنید هفته ای یک بار این کار را انجام دهید و نیازی نیست که هر روز یک مقاله منتشر کنید ، یک مقاله با کیفیت و خوب در یک هفته بهتر از این است که هر روز مقاله ای را منتشر کنید که دارای کفیت بسیار پائینی باشد.

در ضمن محتوایی که تولید و منتشر می کنید سعی کنید مربوط به حوزه کاری سایت شما باشد ، مثلا خبری را منتشر نکنید که اصلا مربوط به موضوع کاری سایت شما نیست.

در محتوای خود سعی کنید از تصاویر ، رسانه تصویری و حتی فلش نیز استفاده کنید ، این کار ها باعث جذب کاربران می شود ، یکی از راه های جذب مخاطبان این است که کاربران خود را از لحاظ زیبائی ظاهری به سایت خود جذب کنید ، سعی کنید حاشیه بندی ، رنگ بندی محتوای شما بسیار زیبا باشد و در عین حال سریع لود شود.

تا به حال حتما سوالی برای پیش امده است که چرا گفتیم فلش؟ مگر فلش بر علیه سئو و بهینه سازی نیست؟
در این جا باید بگوئیم که خیر ، فلش در بعضی جاها بسیار کاربردی و خوب ظاهر می شود ، همانطور که میدانید فلش از لحاظ ظاهری زیباست ، در وسط های محتوای خود می توانید با دقت بسیار بالا از فلش هم استفاده نمائید ، اما یادتان باشد که استفاده افراطی از آن ممنوع!

– دسته بندی های سایت خود را مشخص کنید
موضوعات و دسته بندی های سایت خود را مشخص کنید و به هر صفحه یک Title ، Keyword ، Description جداگانه بدهید ، به عبات دیگر به هر صفحه متا تگ های منحصر به فرد بدهید .

– دسترسی به سایت
دسترسی به محتوای سایت خود را برای کاربران و گوگل راحت کنید ، یعنی در همه صفحات کاری کنید که کاربران بتوانند به محتواهای دیگر شما دسترسی داشته باشند و همچنین سعی کنید صفحات را برای گوگل و دیگر موتورهای جستجو محدود کنید ، این کار تنها چند دقیقه بیشتر زمان شما را نخواهد گرفت ، برای انجام این کار می توانید از فایل متنی Robots.txt استفاده نمائید.

یا WWW یا بدون WWW ، سعی کنید سایتتان با یک آدرس باشد ، هر دو همزمان فعال نباشند ، این کار در سئو و بهینه سازی بسیار موثر است ، سعی کنید این مسئله را جدی بگیرید ، سعی نکنید کاربران و گوگل را سر در گم کنید
در صورت امکان ، قابلیتی را فراهم کنید که از کامنت های اسپم به سایت شما جلوگیری شود ، در ضمن فرم نظرات یادتان نرود ، سعی کنید فرم کامت گذاری برای تمام مقاله ها و پست های شما فعال باشد ، این کار یک حس جامیعیت به سایت شما خواهد داد.

کلمات کليدي : ، ، ، ،

Avatar photo admin

طراح و توسعه دهنده سیستم های مبتنی بر وب. واحد طراحی وب سایت وب رمز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *