– گوگل ادوردز یک تکنیک بازاریابی برونگراست
اغلب صاحبان کسب‌و‌کار، هنگام راه‌اندازی یک کمپین تبلیغات گوگل، تصور می‌کنند که در حال تبلیغات به شیوه‌ی سنتی یا برونگرا هستند، اما گوگل ادوردز کمی متفاوت است! گوگل ادوردز به این منظور طراحی شده است تا محتوای کاربران، به راحتی در اختیار مشتریان بالقوه که به دنبال خدمات مذکور هستند، قرار گیرد. در واقع، گوگل ادوردز تنها راه بازاریابی درون‌گراست که به شما اطمینان می‌دهد محتوایتان در هنگام جستجوی کاربر، در دیدرس او قرار خواهد گرفت.

در بیشتر مواقع، گوگل ادوردز تجربه کاربری بهتری را برای جستجوگران ایجاد می‌کند. در واقع، این تبلیغات تنها برای افرادی نمایش داده می‌شود که به دنبال خدمات خاص یک کسب و کار هستند. تبلیغات ناخواسته، معضلی است که بسیاری از کاربران اینترنتی و حتی افراد حاضر در فضای حقیقی نیز، از آن رنج می‌برند و به طور معمول، در سایر روش‌های بازاریابی سنتی و مدرن مانند ایمیل مارکتینگ، تبلیغات پیامکی و Pop-Up، به وفور یافت می‌شود.

تصور کنید دوست شما در یک شهر در جنوب کشور، تعمیرگاه تخصصی ماشین دارد و در وب‌سایت خود پیرامون موضوع تعمیرات خودرو، مطالب متنوعی منتشر می‌کند. حال اگر فردی که در شمال ایران زندگی می‌کند درباره مرکز تخصصی تعمیر اتومبیل در گوگل جستجو کند، مطمئناً قصد ندارد برای تعمیر خودروی خود به جنوب کشور سفر کند. به همین منظور، گوگل ادوردز این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا در آگهی خود از کلماتی استفاده کنند که در شهرهای جنوب کشور به نمایش گذاشته شود. این کار باعث می‌شود برای مثال تنها افرادی که در اهواز یا شهرهای اطراف آن هستند، تبلیغ شما را مشاهده کنند. همین موضوع، منجر به هدفمند کردن تبلیغات شما می‌شود و هم از هزینه تبلیغات شما می‌کاهد.

کلمات کليدي : ، ، ، ،

Avatar photo admin

طراح و توسعه دهنده سیستم های مبتنی بر وب. واحد طراحی وب سایت وب رمز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *