1-محتوا با کیفیت و بدور از اطناب‎ها‎ی مبهم باشد

محتوایی که در درون وب سایت قرار می‎گیرد باید با موضوع و کلمات مرتبط باشد تا سئوی وب سایت انجام شود. موتورهای جستجو رتبه‎ها‎ی بالا را به وب سایتهایی می‎دهند که محتوای کاربر پسند ایجاد کنند. یکی از انواع محتوا، مقالات نوشتاری است که وجود تعداد 1500 کلمه برای هر مقاله می‎تواند در بالا بردن رتبه سایت موثر واقع شود. نداشتن غلط املایی و دستوری یکی از نکاتی است که باید در تهیه محتوا رعایت شود.

2-محتوا متناسب با نیازهای کاربران اینترنتی باشد

یکی از موضوعاتی که در سالهای اخیر موتورهای جسستجو به آن می‎پردازند، مشخص کردن موضوعات مهمی است که کاربران در طی یک سال به آن می‎پردازند. به عبارت دیگر، در پایان سال میلادی، گوگل لیستی از مهمترین موضوعاتی که توسط کاربران جستجو می‎شود را منتشر می‎کند. مطالعه این لیست می‎تواند در انتخاب موضوع و کلمات کلیدی مفید باشد. همچنین برای شناخت کلمات کلیدی که بیشترین جستجو را دارند می‎توان از دو ابزار گوگل ادوردز و گوگل ترندز استفاده کرد.

3-در محتوای کلمات کلیدی مهم بکار رفته باشد

برای بهینه سازی وب سایت نباید یک موضوع و یا چندین کلمه کلیدی را در چندین صفحه به کار برد. به بیان روشنتر، شباهت چندین صفحه، رتبه وب سایت را تنزل می‎دهد. همچنین سایت به duplicate دچار می‎شود. مطالب و محتواهای وب سایت باید با عنوان و کلید واژه‎ها‎ی متعدد انتخاب شوند.

4-محتوا باید بتواند با مخاطبین وب سایت تعامل برقرار کند

به هر میزان که محتوای وب سایت جذاب تر باشد، بازدیدکننده بیشتری را به خود می‎کند. استفاده از خلاصه محتوا در کمپین‎ها‎ی شبکه اجتماعی می‎تواند به افزایش بازدیدکننده کمک کند. خلاصه ای که از محتوا تهیه می‎شود باید قابلیت برقراری ارتباط با مخاطب را داشته باشد و در عین حال وی را برای خواندن متن کامل ترغیب نماید.

5-محتوا باید متناسب با نیاز روز باشد.

داشتن اطلاعات کافی در مورد دنیای اطراف می‎تواند به محتواهایی متناسب با نیاز روز بینجامد. به این معنا که برخی از موضوعات با گذشت زمان تاریخ مصرف خود را از دست می‎دهند. از سوی دیگر علوم و اطلاعات در حال به روز رسانی و تغییرات می‎باشند. از این جهت محتواها نیز باید پا به پای علم جدید نوشته شوند.

کلمات کليدي : ، ، ، ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *