برندها میتوانند بهخاطر ارتباطشان با کشور مبدأ، از هم متمایز شوند. بسیاری از برندهای بریتانیایی بهخاطر جذابیت کلاسیکشان شناخته میشوند. برندهای سوئیسی معمولا بهخاطر دستسازبودن و دقتشان معروف هستند و برندهای آلمانی قابلاعتماد هستند و مهندسی بسیار خوبی دارند.
۸. نوآوری داشتن
نوآوری میتواند وجه تمایز مهمی بین برندها باشد. این نوع تمایز در برندهای تکنولوژیک رایجتر است. برای مثال نام شرکت اپل با نوآوری، سادگی در استفاده و بهبود کیفیت زندگی گره خورده است. اما نوآوری تنها به تکنولوژی محدود نمیشود و برندهای مربوط به کالاهای تندمصرف (FMCG) نیز میتوانند از طریق نوآوری در بستهبندی یا راهحلهای متفاوت خود را از دیگران متمایز کنند. برای مثال شرکت O’Egg با تولید مایع تخممرغ و سفیدهی تخممرغ نوآوری خوبی انجام داده است.
دیدگاهتان را بنویسید