بیلبوردها خیلی سریع خوانده می‌شوند. در بیشتر موارد شما زمانی‌که درحال رانندگی با سرعت ۸۵ کیلومتر بر ساعت هستید، این بیلبوردها را می‌بینید، درنتیجه باید پیام را به‌شکلی مستقیم و مؤثر انتقال داد. بیلبورد جای مناسبی برای طراحان نیست که بخواهند طرح‌بندی‌های پیچیده را امتحان کنند. بیلبورد باید واضح و توی چشم باشد و هرچه ساده‌تر باشد قدرت انتقال آن بیشتر خواهد بود.

۹. به اندازه‌ی لوگو توجه کنید

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که باعث عکس‌العمل مشتری‌ها می‌شود، بزرگ‌ترکردن لوگو است. دلیل این موضوع واضح است. تولیدکننده‌ها هزینه‌ی زیادی برای تبلیغات پرداخت می‌کنند و انتظار دارند زمانی‌که مصرف‌کننده‌های در خیابان تردد می‌کنند، برند‌شان در ذهن مصرف‌کننده تثبیت شود. اما این کار باید به‌شکلی متوازن انجام شود و اگر لوگو بیش‌ازحد بزرگ باشد باعث اخلال در انتقال پیام می‌شود و اگر بیش‌ازحد کوچک باشد، هیچ‌کس نمی‌تواند با آن ارتباط برقرار کند.

۱۰. آزمون طول دست را انجام دهید

بسیار خب؛ شما از همه‌ی قوانین بالا پیروی کردید و بیلبورد فوق‌العاده‌ی خودتان را طراحی کردید که تمیز، مختصر، دارای تضاد رنگ خوب و جذاب است و به‌خوبی می‌تواند توجه مشتری‌ها را جلب کند، اما آیا بیلبورد شما به‌خوبی دیده، خوانده و درک می‌شود؟ در اینجا آزمونی سریع وجود دارد که به شما اطمینان می‌دهد، مشغول اتلاف پول و زمان دیگران نیستید. بیلبوردتان را در اندازه‌ی یک کارت ویزیت پرینت بگیرید. سپس آن را در فاصله‌ی طول یک دست از خودتان نگه دارید. آیا همه‌ی چیزهایی که پیش از این روی صفحه‌ی نمایشگر کامپیوترتان می‌دیدید، دیده می‌شود؟‌ اگر نه، آن موارد را اصلاح کنید. به‌یاد داشته باشید که فقط ۵ تا ۱۰ ثانیه برای انتقال پیام‌تان وقت دارید.

chetor.com=منبع

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *