یک بیلبورد تبلیغاتی اگر جذاب نباشد، موردتوجه قرار نمی‌گیرد. بیلبوردی که هوشمندانه طراحی شده باشد، توجه‌ها را به خود جلب می‌کند و تأثیر پایداری روی افراد می‌گذارد. در انتخاب این روش باید مراقب بود. اگر تابلویی زیادی پیچیده طراحی شود، بسیاری از افراد نمی‌توانند پیام آن‌ را درک کنند و متوجه آن نمی‌شوند.

به‌عنوان یک قانون هدف شما این نیست که مردم پس از دیدن بیلبوردتان از خود بپرسند چه اتفاقی قرار است بیفتد. استعاره‌های بصری پیچیده در اینجا چندان مناسب نیستند. کارشناسان می‌‌گویند اگر تبلیغات مانند معمایی باشد که باید آن را حل کرد، زمانی‌که بیننده متوجه پیام بیلبورد می‌شود، احساس می‌کند کاری انجام داده است.

اما بیلبوردهای تبلیغاتی باید خیلی ساده‌تر از این باشند. باهوش و بامزه باشید، اما به بیننده‌ها معمایی ندهید که حتی انیشتین هم برای حل آن به‌دردسر می‌افتد. شما مشغول تبلیغات هستید، نه اینکه بخواهید میزان هوش‌تان را به‌رخ دیگران بکشید.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *