ایده‌های خلاقانه‌ برای تبلیغات روی بیلبورد پیاده کنید. یک بیلبورد ساده استاندارد است، اما چندان تأثیر‌گذار نیست. بیلبورد شما می‌تواند سه بعدی باشد، بخش‌های متحرک داشته باشد و حتی در آنها از انیمیشن استفاده کنید. هیچ دلیلی وجود ندارد که شما یک تابلوی بزرگ با یک نقاشی ساده داشته باشید. شما این فرصت را دارید چیزی خلق کنید که توجه‌ها را به سوی خود جلب کند و در خاطر بماند. در نتیجه شما می‌توانید تأثیر بیشتری بگذارید. مثالی ساده از چنین بیلبوردهایی، تبلیغی برای رعایت قوانین رانندگی است که بسیار موردتوجه قرار گرفت. قیمت تابلوهای سه بعدی کمی بیشتر از تابلوهای معمولی است، اما تأثیرگذاری‌اش هزاران بار بیشتر از تابلوهای ساده است.

۷. از هرگونه تکرار پرهیز کنید

شما فضای خوبی دراختیار دارید که می‌توانید برای تبلیغات از آن استفاده کنید. هزینه‌ی نصب و اجاره‌ی بیلبورد بسیار زیاد است و باید از هر اینچ آن به‌شکلی هوشمندانه استفاده کنید.

اگر از تیتری استفاده می‌کنید که تصویر شما را توضیح می‌دهد، درواقع کلمات‌تان را هدر داده‌اید. اگر تصویر شما گویا نیست یا ارتباطی با محصول‌تان ندارد، دراین‌صورت فرصت‌تان را تلف کرده‌اید.

برگرفته از : سایت چطور دات کام

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *