۱. شش کلمه یا کمتر ایدهآل است
فرض کنید شما هنگام خواندن بیلبورد تبلیغاتی در حال حرکت هستید، دراینصورت زمان زیادی برای نگاهکردن به بیلبورد ندارید. شش ثانیه متوسط زمانی است که برای خواندن یک بیلبورد تبلیغاتی صرف میشود. در نتیجه حدود شش کلمه، تمام چیزی است که شما برای رساندن پیامتان باید از آن استفاده کنید. شما میتوانید این تعداد را باتوجه به طول کلمات و سادگی آنها کمی افزایش دهید اما قانونی که در اینجا وجود دارد این است که هر چه کمتر، بهتر.
تیترهایی که بهصورت پاراگرافهای کوچک نوشته میشوند، خوانده نمیشوند و معنای این حرف این است که اگر برند، محصول یا سرویس پیچیدهای ارائه میدهید، نباید از بیلبوردهای تبلیغاتی استفاده کنید.
دیدگاهتان را بنویسید