در زمان مذاکره، هر سؤالی که دارید حتما بپرسید تا از سیاست‌ها و رویه‌ی کاری شرکت مطمئن شوید. چنانچه قرار است توسط شخص دیگری به‌عنوان نماینده‌ی فروش معرفی شوید، آن شخص باید بتواند پاسخ سؤالات‌تان را بدهد. درصورت نیاز می‌توانید با دفتر مرکزی شرکت تماس بگیرید. هر شرکت معتبری از اینکه پاسخگوی سؤالات‌تان باشد، حتما خوشحال خواهد شد.
۶. تحقیق درمورد سیاست بازپس‌گیری محصولات فروخته‌نشده

باید بدانید که به‌ویژه اگر روزی تصمیم به ترک شغل‌تان بگیرید، آیا شرکت حاضر است که محصولات فروخته‌نشده را از شما پس بگیرد یا خیر. ضمانت بازپس‌گیری ۹۰ درصد محصولات فروخته‌نشده‌ی سالم خیلی به نفع‌تان خواهد بود. همچنین درمورد فرصت‌هایی که امکان خرید در حجم بالا را فراهم می‌کنند، پرس‌وجو کنید تا بتوانید با استفاده از این فرصت‌ها امتیازتان را افزایش بدهید یا تخفیف‌های ویژه دریافت کنید.
۷. آگاهی از طرح درآمدزایی شرکت

طرح درآمدزایی هر شرکتی با شرکتی دیگر متفاوت است. پس اطمینان حاصل کنید که طرح درآمدزایی شرکت انتخابی‌تان را به‌درستی درک کرده باشید. درست مثل سایر شیوه‌های خرده‌فروشی، قرار است که یک بازار فروش ایجاد کنید و محصولات یا خدماتی را در معرض فروش قرار بدهید که از کیفیت بالا و قیمت رقابتی برخوردار باشند و نیز در مقادیر کافی و معقول به فروش برسند. یادتان باشد که درآمدتان فقط نباید به کمیسیون حاصل از معرفی توزیع‌کنندگان جدید محدود شود. با همه‌ی این اوصاف، فقط زمانی به‌عنوان نماینده‌ی فروش یک شرکت مشغول به کار شوید که از انتخاب‌تان مطمئن باشید.

chetor.com=منبع

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *