مهم‌ترین ابزار متقاعدسازی همین تبلیغات است. باید کالای خود را به هر طریق ممکن از روزنامه و رادیو گرفته تا وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی، تبلیغ و ترویج کنید.

۱۴. بخش سؤالات متداول را اضافه کنید

بخش سؤالات متداول یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین بخش‌هاست. در دنیای دیجیتال امروز، مشتریان حوصله ندارند برای یافتن سؤالات‌شان زیاد جست‌وجو کنند. برای این کار بخشی را در سایت در نظر بگیرید که به‌راحتی در معرض دید و قابل دسترسی باشد و کاربران با کلیک روی آن بتوانند پاسخ تمام سؤالات احتمالی خود را پیدا کنند. ممکن است فکر کنید این قسمت اثر خاصی روی جذب مشتری ندارد. اما اگر مشتریان بدانند دقیقا در شرکت شما چه خبر است، احتمال اینکه از شما خرید کنند بالا می‌رود. افزایش فروش محصولات وقتی ممکن می‌شود که بتوانید شبهه‌های مشتریان را کاهش بدهید.

۱۵. نسبت به بازخوردهای منفی درباره‌ی شرکت‌ عکس‌العمل نشان بدهید

برای حفظ مشتریان خود و بالا بردن قابلیت اعتماد برندتان، حتما باید به انتقادات و بازخوردهای منفی عکس‌العمل نشان بدهید. در بسیاری از سایت‌ها ممکن است درباره‌ی کالای شما اظهارنظر شود؛ چه از طرف افراد خُبره و چه از طرف افراد معمولی. به آنها پاسخ مؤثری بدهید و به‌دنبال حل مشکل احتمالی باشید. این به سایر مشتریان نشان می‌دهد که شما واقعا به مشتریان‌تان اهمیت می‌دهید و تجربه مشتری برای‌تان ارزشمند است.

تمام راهکارهای ارائه‌شده علاوه بر اینکه روی فروش اثر می‌گذارند، جزو اخلاقیات هم هستند. اجرای تمام این گزینه‌ها ساده است پس از آنها غفلت نکنید.

برگرفته از سایت : چطور دات کام

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *