اگر به چیدمان محصولات دقت کنید، خواهید دید که چیدمان بیشترِ محصولات، زاویه‌دار یا پلکانی است. به‌عبارت‌دیگر، چیدمان از جلو در پایین‌ترین سطح خود و از عقب در بالاترین سطح خود است. از این تکنیک برای نمایش محصولات بیشتر در یک فضای کمتر استفاده می‌شود.

چیدمان محصولات به این روش، باعث افزایش جذابیت و فراوانی آنها می‌شود. تنوع بسته‌بندی محصولات نیز به تنوع چیدمان زاویه‌دار آنها کمک می‌کند.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *