برای تبلیغ در گوگل ادز، گزینه‌های زیر پیش‌ روی شما قرار دارند:

  • شبکه‌ جست‌وجو؛
  • شبکه یوتیوب (TrueView)؛
  • شبکه نمایش.

هرکدام از این گزینه‌ها این قدرت را به شما می‌دهند که کاربران iOS یا اندروید را به‌سمت فروشگاه برنامه‌های کاربردی هدایت کنید یا یک کمپین جهانی اپلیکیشن راه بیندازید.

با ما باشید تا ببینید که گوگل چطور بازاریابی اپلیکیشن‌های کاربردی را ساده‌تر کرده و تمام جزئیات را در نظر گرفته است.

10_چطور_در_کمتر_از_یک_ماه_تعداد_نصب_های_اپلیکیشن_خود_را_میلیونی_کنیم؟

گوگل بعد از ساخت تبلیغات اپلیکیشن، آگهی‌ها را در هر جایی از شبکه خود، که ربطی به آن تبلیغ داشته باشد، نمایش می‌دهد.

11_چطور_در_کمتر_از_یک_ماه_تعداد_نصب_های_اپلیکیشن_خود_را_میلیونی_کنیم؟

مشخص‌کردن شکل اصلی تبلیغ و ارائه یک سری اطلاعات درباره بازار هدف (مثل زبان و محل نمایش تبلیغ)، تنها کاری است که باید انجام دهید. بقیه کارها را به گوگل بسپارید. گوگل باتوجه‌به بودجه‌ای که برای تبلیغات اپلیکیشن در نظر گرفته‌‌اید، بهترین تبلیغ ممکن را برای شما خواهد ساخت.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *