در ادامه، صفحه زیر نمایش داده می‌شود.

در این صفحه باید اطلاعات خواسته‌شده را در کادرهای مربوطه پر کنید. در قسمت «Value»، قیمت اپلیکیشن را وارد کنید.

فراموش نکنید که در انتها، مربع «include in conversion» را تیک بزنید. با فعال‌کردن این مورد، بعدا می‌توانید از امکانات قیمت‌گذاری «هدف‌گیری CPA» یا «Target CPA» استفاده کنید.

برای ذخیره اطلاعات و ادامه، روی «save and continue» کلیک کنید.

اگر بخواهید ردیابی تبدیل را برای اپلیکیشن‌های اپ‌استور فعال کنید، مسیر متفاوتی را باید طی کنید. در این مورد لازم است یک سری کد نصب‌شده روی اپلیکیشن موردنظر داشته باشید تا بتوانید تبدیل‌ها را ردیابی کنید و روند رشد تعداد دفعات نصب برنامه را مشاهده کنید. این مورد کمی پیچیده است. درمورد نصب کدهای ردیابی از دولوپرهای تیم کمک بگیرید یا اگر دولوپر ندارید، کار را به یک فریلنسر معتبر بسپارید. پلتفرم جدید گوگل با نام «Firebase» نیز اطلاعات خوبی درمورد اپلیکیشن‌های ردیابی در اختیار شما قرار خواهد داد.

7_چطور_در_کمتر_از_یک_ماه_تعداد_نصب_های_اپلیکیشن_خود_را_میلیونی_کنیم؟

در هر صورت، بعد از اینکه کد ردیابی تبدیل نصب شد، باید روی گزینه «first opens and in-app actions» کلیک کنید.

با کلیک روی این گزینه، چند گزینه دیگر نیز ظاهر می‌شوند. گزینه «iOS» و سپس گزینه «(App installs (first-Open» را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که ردیابی تبدیل iOS فقط روی شبکه نمایش تبلیغات گوگل اعمال می‌شود.

مراحلی که بعد از این گام باید طی کنید، مشابه قبل است.

بعد از تنظیمات ردیابی تبدیل، نوبت به اعمال تنظیمات تبلیغ می‌رسد.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *