برای اینکه تبلیغ‌تان میان باقی محتوای سایت برجسته شود، بهتر است آن را با محتوای بصری کوتاه و/یا تصاویر، کمی بیارایید. هنگام انجام این کار مراقب باشید که محتوا و تصاویر استفاده‌شده، به محتوایی که برای معرفی تبلیغ نوشته شده است، مرتبط باشد. به‌طور مثال، قرار دادن تصویر فردی خوش‌پوش یا خوش‌چهره می‌تواند توجه‌ها را به خود جلب کند و در نتیجه تعداد کلیک‌های روی تبلیغ را افزایش دهد. اما گذاشتن چنین تصویری روی محتوای تبلیغی که سعی در فروش انواع سموم کنترل آفات دارد، درست نیست. محتوا و تصاویر باید هم‌جهت با موضوع تبلیغ باشند.

۶. ایجاد یک CTA قوی و مرتبط با اهداف‌تان

تبلیغات بنری باید فراخوان عمل، قوی و مؤثری داشته باشند تا دیده شوند. باور کنید یا نه، برخی از کاربران تبلیغات درون سایت‌ها را درست مانند تبلیغات روی دیوارهای دو طرف جاده‌ها می‌دانند. آنها این تبلیغات را می‌بینند و در حافظه‌شان ذخیره می‌کنند و نمی‌دانند که می‌توانند روی آن تبلیغات کلیک کنند و محتوای تبلیغ را ببینند. با کاربران خود صحبت کنید و به آنها بگویید که مثلا، «اینجا کلیک کنید تا لیست ارزان‌ترین بلیط‌ها را ببینید» یا هر چه را که تبلیغ، قصد معرفی آن را دارد، بیان کنید. همچنین بخش فراخوان عمل باید از نظر بصری کاملا مشخص باشد. بنابراین اندازه، شکل و رنگ آن را متفاوت از محتوای تبلیغ انتخاب کنید. رنگ‌های روشن و اشکالی که به‌طور طبیعی می‌شود روی آن‌ها کلیک کرد، مناسب هستند.

۷. ارائه پیشنهاد ویژه با مدت زمان محدود

ارائه تعداد بسیاری پیشنهاد در یک تبلیغ، کاربران را گیج می‌کند و بدین ترتیب آنها به هیچ یک از تبلیغات‌تان توجه نشان نخواهند داد. به جای فهرست کردن تمام مدل‌های دیگر محصولی که می‌خواهید بفروشید، نوشته‌ای با مضمون «اندازه‌ها و مدل‌های محصول» برای کاربر ایجاد کنید. این روش برای کاربر جذاب‌تر است، زیرا می‌تواند از مدل‌های دیگر محصول‌تان، سریع‌تر مطلع شود. البته اگر لازم باشد تمام محصولات‌تان را فهرست کنید، شاید بهتر است در همان کمپین تبلیغاتی وب‌سایت، از چند تبلیغ استفاده کنید.

برگرفته از : سایت چطور دات کام

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *