پرفورمنس مارکتینگ با برخی دیگر از روش‌های مارکتینگ در ارتباط است. حتی برخی شیوه‌ها را می‌توان زیرمجموعه این روش به حساب آورد. مثلا شرکتی که تبلیغات کسب‌وکاری را بر عهده می‌گیرد و به‌عنوان نماینده تبلیغات آن کسب‌‌وکار، بر اساس اهداف مشخص و داده‌های قابل‌اندازه‌گیری مارکتینگ می‌کند، نوعی پرفورمنس مارکتینگ انجام داده است.

بازاریابی برنامه‌ای نیز شکلی خودکار از پرفورمنس مارکتینگ است. در بازاریابی برنامه‌ای (Programmatic Marketing) تبلیغ به‌کمک الگوریتمی هوشمند به مخاطبان ارائه می‌شود و هدف این است که تبلیغ ارائه‌شده بیشترین رابطه را با مخاطب داشته باشد تا او را به واکنش وادارد. مزیت اساسی این شیوه تکیه کامل آن بر داده‌ها و تعیین مخاطب هدف بر اساس محتوای تبلیغ است.

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *