امید نیکنام در کتاب 7 مرحله برای ایجاد استراتژی بازاریابی محتوا، دلایل نیاز به برنامه‌ریزی برای بازاریابی محتوا و تمام گام‌هایی که برای تولید چنین طرح و برنامه‌ای لازم هستند را برای شما بیان می‌کند، تا بتوانید یک استراتژی بازاریابی محتوا طراحی کنید. چه تازه وارد حوزه بازاریابی محتوا شده باشید، چه مدت‌ها در این حوزه فعالیت داشته‌اید، در هر صورت بد نیست برنامه‌ها و استراتژی‌هایتان در زمینه محتوا را بازبینی کنید تا مطمئن شوید که مطالبتان همیشه به روز، نوآورانه و قوی هستند و یک استراتژی بازاریابی محتوا مناسب دارید.

امروزه کار بازاریاب‌ها نسبت به قبل بسیار رقابتی تر شده و طبق آمارهای موسسه بازاریابی محتوا، ۷۰ درصد از بازاریاب‌های B2B (بازاریابی B2B فروش محصول یا خدمات یک شرکت به شرکت دیگر است) در نظر سنجی‌ها اعلام کرده‌اند که سال 2017 نسبت به سال ۲۰۱۶ محتوای بیشتری تولید کرده‌اند.

اولین گام برای وارد شدن به این عرصه پر رقابت داشتن یک استراتژی بازاریابی محتوا هوشمندانه و قوی است. اگر در رابطه با برنامه ریزی برای سال‌های پیش رو مشکل دارید یا نیاز به ایده‌های جدیدی برای تولید محتوا دارید خواندن این مطلب کمک زیادی به شما می‌کند.

 

کلمات کليدي :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *