کلمات کلیدی Phrase Match، در حقیقت مانند کلمات کلیدی Modified Broad Match کار می‌کنند با این تفاوت که امکان کنترل و مدیریت بیشتری را در اختیار تبلیغ دهنده قرار می‌دهند. در این نوع از کلمات کلیدی گوگل ادوردز، تبلیغ شما زمانی به کاربر نمایش داده می‎شود که کلمات کلیدی‌تان دقیقاً به ترتیبی که انتخاب کرده‌اید در کوئری جستجو وجود دارند. با این حال، در ابتدا یا انتهای کلمات کلیدی‌تان، کلمات دیگری می‌توانند وجود داشته باشند.

برای مثال اگر در متن تبلیغ خود از کلمه کلیدی “رزرو بلیت هواپیما” استفاده بکنید، تبلیغ شما برای کوئری‌های جستجوی “رزرو بلیت هواپیمای داخلی” یا “رزرو بلیت هواپیمای خارجی” نشان داده خواهد شد. با این حال اگر کوئری جستجویی شامل کلمات “بلیت”، “رزرو” یا “هواپیما” باشند، اما ترتیب قرار گیری‌شان متفاوت باشد تبلیغ شما نمایش داده نخواهد شد.

درست است که در این نوع کلمه‌ی کلیدی قبل یا بعد از کلمه کلیدی انتخابی می‌توان از کلمات دیگر نیز استفاده کرد، اما این احتمال وجود دارد ترافیک نامرتبطی وارد وب‌سایت شما شود.

کلمات کليدي : ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *