کلمات کلیدی Modified Broad Match را میتوان نوعی کلمه کلیدی بین Broad Match و دیگر انواع کلمات کلیدی گوگل ادوردز دانست. در حقیقت، کلمات کلیدی Modified Broad Match به شما اجازه میدهند تبلیغتان به تعداد زیادی از جستجوکنندگان نمایش داده شود، و همزمان کنترل بهتری بر روی پخش تبلیغ خود داشته باشید.
برای این کار میتوانید با استفاده از پارامتر “+” در قسمت جایگزاری کلمات کلیدی (Key Phrase) نمایش تبلیغتان را بر روی کلمات کلیدی خاص متمرکز کنید. در واقع، زمانی که علامت “+” را در ابتدای عبارت کلیدی خود قرار میدهید به گوگل میگویید که جهت نمایش تبلیغ به کاربر، عبارت مورد نظر حتماً باید در کوئری جستجو وجود داشته باشد.
برای مثال اگر عبارت +موبایل و +سامسونگ را به عنوان کلمه کلیدی کمپین خود قرار دهید، تبلیغ شما برای کوئریهای جستجویی مانند نقد و بررسی موبایل سامسونگ نمایش داده میشود.
دیدگاهتان را بنویسید